Lieve_Anna

Lieve Anna #11 | NSMBL-festival

Elke week schrijven we een brief aan elkaar. Deze week: een brief van Paula aan Anna. Over het NSMBL-festival, outfitstress en Parijs.

Lieve Anna,

Won je zomaar twee kaartjes voor Anna Nooshin’s NSMBL-festival. Super awesome, en ik mag nog mee ook. Onwijs tof. Klein dingetje: wat moeten we voor outfit aan? Aangezien het thema Parijs is ben ik alvast voor jou (oke, ook voor mezelf) op zoektocht gegaan over het wereldwijde web. Dit zijn de leukste outfits die ik tegen kwam.


Bron:聽shopsweetthings.com

Wit, zwart en een vleugje rood. Heerlijk klassiek en helemaal volgens het thema Parijs. I love de loafers (misschien doe ik mijn zwarte glitterloafers wel aan, goed plan!), maar ook het fluwelen rokje vind ik fantastisch.


Bron: queenofjetlegs.com

Noor, een van mijn favoriete Nederlandse bloggers, heeft ook tal van leuke outfits. Deze met streepjes is totally Paris. Want streepjes kunnen altijd en zijn heel classy. Goed idee dus ook: iets met streepjes aandoen komende zaterdag. Dikke strepen, dunne strepen – het mag allemaal.


Bron: lookbook.nu

Wederom: klassiek en streepjes. Volgens mij heb je zo al een beetje de basis outfitinspiratie dat te maken heeft met het thema. Maar als je nog twijfelt over je outfit, dan mag je me altijd appen. Ik app jou in ieder geval wel, want ook ik weet nu al dat ik outfitstress heb. En dan is de hulp van een vriendin wel heel erg handig.馃檪

Liefs en tot zaterdag,

Paula

Meer brieven lezen?
Lieve Anna #10 – Nee zeggen
Lieve Anna #9 – Het Bucketlist-idee
Lieve Anna #8 – Toekomstplannen

3 thoughts on “Lieve Anna #11 | NSMBL-festival

  1. Pingback: Lieve Anna #12 | Sinterklaas verleidingen | Chapter 2

Geef een reactie

