4 nieuwe series die ik wil gaan kijken | Najaar 2015

Als ik ’s ochtends op de bus sta te wachten in de kou, verlang ik ernaar om onder een dekentje naar een serie te kijken. De vraag is alleen: welke serie? Nu Pretty Little Liars er even niet is en ik ook nog even op The Vampire Diaries moet wachten, besloot ik op zoek te gaan naar nieuwe series (ondanks dat ik nog een overload aan bestaande series op mijn to-watch lijstje heb staan, maar dat doet er niet toe). Deze toffe series vond ik en deel ik graag met jullie.

Wicked City

 

Oh my, toen ik in juni via de blog Simone ontdekte dat er een nieuwe serie kwam met Ed Westwick was ik meteen dolgelukkig. Als je Gossip Girl hebt gekeken – net als Anna en ik – dan weet je dat Ed Westwick (Chuck Bass in GG) fantastisch is. Een nieuwe serie met hem is daarom gegarandeerd must-see materiaal. En hoewel Ed in deze serie geen Chuck Bass-type speelt, vind ik het hele idee al fantastisch. Hij speelt namelijk een seriemoordenaar. Best scary, maar vooral heel tof om te zien. De trailer ziet er in ieder geval al geweldig uit, dus ik kan niet wachten om de eerste aflevering te kijken op 27 oktober.

Between

 

Niet helemaal nieuw, want het eerste seizoen is in mei al uitgekomen, maar zo tof: de serie Between. Ik heb nu vier afleveringen gekeken en ben compleet verslaafd. Ik wil door kijken! Het is best een enge serie, want er gaan heel veel mensen dood in het dorp Pretty Lake. Ondanks dat is het zo tof om te kijken kan ik deze serie nu al bijna aan mijn lijstje met favoriete series kan toevoegen. Ik moest zelfs bijna huilen tijdens een scene, en dat doe ik dus echt nooit onder series. Echt waar, deze serie moet je kijken. Ook als je niet enorm van enge series houdt zoals ik.

Scream Queens

 

Een mix van Pretty Little Liars, Gossip Girl en American Horror Story, dat is Scream Queens volgens mij. Daarnaast spelen er zoveel bekende actrices in dat ik deze serie bijna niet kan verslaan. Ik bedoel maar: Emma Roberts, Lea Michele en zelfs Ariana Grande. De serie gaat over meiden die bij elkaar op school zitten. Klinkt normaal tot dusver, maar er worden telkens mensen vermoord op de campus. Heel eng dus! Toch wil ik zeker gaan kijken, omdat ik heel benieuwd ben of dit op PLL lijkt.

Note: deze serie is inmiddels begonnen!

Angel From Hell

 

Tussen alle enge series door, is een komedie ook wel fijn. Deze serie, Angel From Hell, lijkt me enorm leuk. Sue Silvester van Glee (Jane Lynch) speelt de hoofdrol in deze serie. Ze speelt Amy, die alles lijkt te weten van een onbekende voorbijganger Allison. Ze komen elkaar daarna steeds vaker tegen waardoor Allison twijfelt aan wie Amy is. Is ze haar beschermengel of is ze gewoon gek? De trailer is in ieder geval al hilarisch.

Bron foto’s: ew.com, wannabenerd.net

Meer lezen over series?
Guilty Pleasure: GTST
Gossip Girl-gemis
Mijn drie favoriete series + waarom deze bij je past

10 thoughts on “4 nieuwe series die ik wil gaan kijken | Najaar 2015

  1. Ahhh wat leuk dat je mijn blog genoemd hebt, meis. Ben blij dat ik je heb kunnen tippen over deze gave serie! Ik ben al begonnen aan Scream Queens. Het is een beetje wazig, maar toch wil je blijven kijken, haha.

  2. Pingback: 50 dingen die je kunt doen in de herfst | Chapter 2

Geef een reactie

