bannerdiary9

Paula’s Diary #9 | Blauwe mayonaise & ziek zijn

Afgelopen week had ik het heel druk op stage, at ik blauwe mayonaise en tekende ik bladeren (yay! ik kan al een diy van mijn lijstje afvinken). Best een leuke week, maar aan het einde werd ik ziek. Blergh. Dat en meer in mijn diary van deze week. Lees verder!

MAANDAG

Maandag kon ik echt totaal niet opstaan. Toch sleepte ik mezelf uit bed, at ik havermout en vertrok ik naar stage toe. Het was ijskoud buiten (echt hoor, ’s ochtends is het maar een paar graden tegenwoordig), wat het nog een stukje vervelender maakte. Meh!😦 Eenmaal op stage was het wel heel leuk. En ’s avonds kwamen Anna en Esther bij me langs om te eten en Holland’s Next Topmodel te kijken. Yay!❤ We maakten trouwens Lasagnette, wat super lekker was.

Paula's Diary 9 (2)

DINSDAG

Dinsdag overwoog ik al niet naar stage te gaan omdat ik me heel misselijk voelde. Maar ik ging toch en voelde me in de loop van de dag al beter (zo ging het dus de hele week). Aan het eind van de dag kocht ik bij de Kruidvat even wat make-up voor mezelf. De mascara van Essence vind ik tot nu toe heel fijn. Ik heb de roze versie ook gehad, maar die was heel snel uitgedroogd.. hopelijk is dat bij deze minder. De foundation van NYC vind ik eigenlijk niet heel geweldig, maar ik mix ‘m met een lichtere foundation zodat het meer mijn kleur wordt.

Paula's Diary 9 (3)

WOENSDAG
Weer een stagedag vandaag. Het was onwijs druk (altijd op woensdag), maar ik was heel productief. En ik kreeg alvast het magazine in handen, dat krijgen we op de redactie meestal op dinsdag of woensdag al. Deze week ging het tijdschrift over borstkanker omdat het een speciaal pink ribbon nummer is. Heel indrukwekkend.

DONDERDAG

Bleh. Donderdag was ik ook echt niet helemaal fit. Toen ik thuiskwam maakten mijn huisgenoten gelukkig eten voor iedereen (heel fijn!). We aten trouwens gevulde paprika’s met rijst en gehakt. Lekker! Verder keek ik de Netflixserie Between met een huisgenoot die net als ik niet mee uit ging. Tot nu toe is de serie echt geweldig, ik wil het liefst alle afleveringen in een keer achter elkaar kijken (ook al is er maar 1 seizoen met 8 afleveringen).

Paula's Diary 9 (4)

VRIJDAG
Vrijdag was de buikpijn over en nam ik een bakje patat in de pauze. En echt waar, daar kreeg ik blauwe mayonaise bij. Maandag hadden ze ook al een knalblauwe smoothie in de kantine, en nu dus blauwe mayo. Dat deden ze blijkbaar omdat er een nieuw programma is van Telegraaf: Feeds. Ik geloof dat het alleen voor werknemers is. Anyway, de blauwe mayo had precies dezelfde smaak als ‘normale’ mayo. Al is het wel weird om je frietjes in een blauw goedje te dippen. Op een of andere manier klopt het niet helemaal in je hersenen, haha!

Nadat ik thuis in Utrecht had gegeten vertrok ik naar Leeuwarden. Even een weekend bij mijn ouders en zusje. Daar was ik wel aan toe omdat ik me steeds niet zo goed voelde.

Paula's Diary 9 (5)

Bye Utrecht! Dit is trouwens de nieuwe megabios van Utrecht die vlakbij mijn huis zit. Heel mooi in het donker met de lichtjes op het dak.

ZATERDAG
Uitslapen en daarna croissantjes eten, oh my, daar was ik echt aan toe. Ik deed echt helemaal niks vandaag omdat ik echt uitgeput was van deze hele week en het bijna-ziek-zijn. Wel besloot ik even te tekenen. Ik wilde heel graag bladeren tekenen, zoals ik al zei in deze blogpost, dus dat deed ik. Hieronder zie je het resultaat.

Paula's Diary 9 (1)

Ik ging ook onwijs vroeg naar bed. Ik sliep echt om half tien al, wow.

ZONDAG
Blergh. Zondag voelde ik me helemaal niet goed. Ik wilde aan het eind van de ochtend naar Utrecht gaan, maar het ging echt niet. Ik besloot het uit te stellen en nog even hier te blijven. Dus ging ik even slapen en een rondje lopen door het bos (daar knapte ik wel van op). Nu ben ik net wakker uit mijn middagdutje en twijfel ik of ik wel of niet naar Utrecht ga vanavond. Ik denk dat ik wel ga. Als ik me morgen dan nog niet goed voel, dan blijf ik gewoon in mijn kamer in Utrecht en ga ik niet naar stage toe. Hm, twijfels!😦

Paula's Diary 9 (6)

Mooie blauwe lucht in Leeuwarden❤

Dit was mijn week, volgende week lees je Anna’s diary weer.

Meer diary’s van Paula lezen?
HNTM kijken & oud-collega’s weer zien
Stage lopen, koken met Anna en uitgeput naar huis
Utrecht & de een-na-laatste week vakantie

3 thoughts on “Paula’s Diary #9 | Blauwe mayonaise & ziek zijn

  1. Pingback: Paula’s Diary #10 | Door de kou fietsen, uiteten en herfstweer | Chapter 2

  2. Pingback: Paula’s Diary #11 – Pompoensoep en naar IKEA | Chapter 2

Geef een reactie

