diary8

Anna’s Diary #8 | Modeshows & Logeerpartijtjes | Chapter2.nl

Om de twee weken deel ik een verslag van mijn leven met jullie. Vandaag een dag te laat, maar nog steeds net zo leuk. Lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn week.

Maandag

Deze week begon goed. Maandagavond stond in het teken van Ibiza People Fashion Show. Samen met de andere stagiaires vertrokken we richting Rotterdam. Onderweg stopten we om lekker samen te eten.

De zaal was prachtig opgezet. Ze hadden het woord ‘show’ erg serieus genomen en we hebben ons dan ook goed vermaakt met lekkere drankjes en goede optredens.

Dinsdag

Vandaag was – net als de rest van de week – erg druk. Ik heb dus geen foto’s gemaakt. Die avond at ik samen met een meisje dat ik nog uit ‘het hoge noorden’ ken. We maakten een overheerlijke – nee, echt heerlijke – pastaschotel. Ik wil dit recept eigenlijk heel graag delen, maar ik heb geen foto’s (shame on me).

Woensdag

Ik vrees dat dit bericht alleen nog maar over eten gaat. Woensdagavond at ik wederom heerlijk! Mijn lieve jeugdvriendinnetje Eva had voor me gekookt. Ze maakte heerlijke borrelhapjes en schonk er een glas rode wijn bij. Genieten!

De rest van de avond luisterden we Hitzone 39 en verbaasden we ons over de muziek waar we vroeger naar luisterden. Het was een avond vol nostalgie. Uiteindelijk viel ik daar in slaap.

Donderdag

Vandaag werkte ik thuis. Ik had even wat rust & ontspanning nodig. Die avond hadden Paula en ik een geweldige, hoog nodige, vergadering over CHAPTER2. Er komt zoveel leuks aan! Daarna genoten we van alweer de vierde aflevering van Expeditie Robinson. Het was een fijn logeerpartijtje.

Vrijdag

Laatste dagje voor het weekend! Ik had vandaag een onwijs leuk interview. Het resultaat vind je morgen op wendyonline.nl. Na een drukke week stapte ik om 18.00u eindelijk in de trein richting Groningen. Heerlijk om weer naar huis te gaan.

Weekend!

Wat een fijn weekend! Geen werk, geen school, stage, andere verplichtingen. Ik heb alleen maar gedaan waar ik zin in had. Dat begon zaterdagmiddag met een heerlijke lunch samen met Annelène (ja, ik zei toch dat ik veel én lekker had gegeten deze week!).

Over eten gesproken… die avond aten we pannenkoeken en de dag daarop begonnen we met een eggs & bacon-ontbijt. Aankomende week zal in het teken van sporten staan…

Meer over mijn leven lezen? Kijk eens hier!

3 thoughts on “Anna’s Diary #8 | Modeshows & Logeerpartijtjes | Chapter2.nl

  1. Pingback: Anna’s Diary #9 | Teveel om op te noemen… | Chapter 2

  2. Pingback: Anna’s Diary #10 | Dutch Design Week | Chapter 2

Geef een reactie

