wpid-img_20150920_235825.jpg

Paula’s Diary #8 | HNTM kijken & oud-collega’s weer zien

Drie dagen stage, vier dagen weekend – heerlijk. Ik ging terug naar Leeuwarden en zag oud-collega’s en vriendinnen weer, sliep uit in mijn lange weekend en keek ook nog ergens Hollands Next Topmodel met Anna en Esther. Dit was mijn week!

MAANDAG
Pfoe. Maandag was mijn dag echt totaal niet. Ik had moeite met opstaan maar sleurde mezelf toch uit bed. Ik moest tenslotte naar stage toe. Gelukkig ging het later die dag een stuk beter (met dank aan koffie!).

Na stage ging ik meteen door naar Leiden. Anna woont daar nu en we gingen samen met Esther Hollands Next Topmodel kijken. Dat deden we vorig jaar ook al, dus we wilden de traditie graag voortzetten!😉 Wel super gek trouwens dat er in één jaar tijd zoveel gebeurd is en we nu in een hele andere setting HNTM kijken. Oh ja, tussendoor bakten we ook nog pannenkoeken. Lekker!

DINSDAG
Another day at the office. Vandaag ging beter dan gisteren, maar ik was écht moe. Ik deed langer over mijn artikelen en dat was echt niet

WOENSDAG

Nerveus, dat was ik vandaag. Mijn stagebegeleider van school kwam namelijk langs. Ik maakte al mijn dingen af voor twee uur ’s middags en toen was het gesprek. Het ging goed, maar ik kreeg veel feedback op mijn stageplan. Wel fijn om te krijgen, maar ook wel confronterend.

image

Daarna had ik gelukkig mijn lange weekend. Dat had ik echt nodig om tot rust te komen en het gesprek een beetje te laten bezinken.

DONDERDAG
image

’s Ochtends stapte ik in de trein naar Leeuwarden toe, want die avond was het personeelsuitje van mijn oude werk. Ik werk er sindskort niet meer, maar ik mocht wel mee met het uitje. Super leuk om al mijn collega’s weer te zien (ook al was het pas drie weken geleden dat ik wegging).

image

We gingen overigens uiteten bij drie verschillende restaurants. Tussendoor hadden we een stadswandeling door Leeuwarden. Heel grappig om dat in je eigen stad te doen, ik kwam namelijk op plekken waar ik nog nooit was geweest.

VRIJDAG
L to the AZY. Vandaag lasde ik een chilldag in, want daar was ik zó aan toe. Lekker thuis op de bank liggen of op bed met mijn laptop/tijdschrift en een moeder die voor je kookt. Heerlijk. ’s Avonds ging ik nog even langs bij mijn oma die ik al een een paar weken niet had gezien.

ZATERDAG
Wauw, ik deed echt helemaal niks. ’s Avonds wel, toen ging ik naar een vriendin toe. Met nog twee andere vriendinnen van de middelbare school gingen we gezellig even bijkletsen en het spel 30 seconds spelen. Een fijn avondje.

ZONDAG
Lazy sunday? Not really. Ik ging ’s middags weer terug naar Utrecht met de trein, maar dat duurde langer dan verwacht. Blijkbaar stond er ergens bij Amersfoort een auto of vrachtwagen op het spoor. Super stom. Ik was blij dat huisgenoot Pepijn meereisde, toch een stuk gezelliger dan alleen. De reis duurde daarom ook veel minder lang.

image

In Utrecht haalden we nog even een drankje bij Starbucks. Ik vind de bekers voor de herfst echt zo mooi!

Thuis in Utrecht hielp ik met het schoonmaken van de vloer (er weed geverfd vandaag door andere huisgenoten en de huisbaas) en bestelde ik pizza met Pepijn. Ik had een pizza met hotdogrand. Njum!🙂

Dat was mijn week. Het vloog voorbij. Volgende week lezen jullie Anna’s Diary weer.

4 thoughts on “Paula’s Diary #8 | HNTM kijken & oud-collega’s weer zien

  1. Pingback: Paula’s Diary #9 | Blauwe mayonaise & ziek zijn | Chapter 2

  2. Pingback: Paula’s Diary #10 | Door de kou fietsen, uiteten en herfstweer | Chapter 2

  3. Pingback: Paula’s Diary #11 – Pompoensoep en naar IKEA | Chapter 2

Geef een reactie

