Anna’s diary #7 | Vogue Fashion’s Night Out | Chapter2.nl

In mijn vorige diary kon je lezen dat ik verhuisd ben. Vandaag laat ik jullie zien hoe mijn kamer er nu uit ziet en laat ik weten wat ik verder heb gedaan deze week.

diary7

Maandag

Vandaag begon ik wederom aan een drukke werkweek. Elke maandagmorgen verdelen we de taken op stage. Ik kreeg meteen weer van alles toegewezen en ging dus meteen aan de slag. Ik schreef maandag maar liefst vijf artikelen voor Wendy Online en twee voor Chapter 2. Een productieve dag dus. Toen ik die avond in bed lag, viel ik dan ook meteen in slaap. Wel keek ik eerst nog even naar het fijne programma Holland’s Next Top Model.

Dinsdag

Wat had ik vandaag een moeite met uit bed komen! Ik heb denk ik wel vier keer op snooze gedrukt. Toen ik eindelijk uit bed kwam, moest ik eigenlijk meteen naar het station racen.

Ook op stage ging het vandaag niet heel goed. Ik deed een hele ochtend over 茅茅n artikel. Ik kon de juiste woorden niet vinden en er ging van alles mis. Vandaag begonnen we met het versturen van 128 nieuwe Wendy’s. Dit betekende eindeloos adressen schrijven en tijdschriften inpakken. Ik vond het wel fijn om dit even tussendoor te doen. Schrijven lukte vandaag toch niet.

Woensdag

Vandaag gingen Dani毛lle (mede-stagiaire) en ik alle pakketen naar het postkantoor brengen. Omdat het er zoveel waren, pakten we de auto. Toen we wegreden zei Dani毛lle: “Ik heb geen rijbewijs, hoor!” Ik ben nog steeds niet bijgekomen van de stress. Voor de duidelijkheid: ze heeft wel een rijbewijs.

Verder maakten we vandaag heerlijke wraps, die hier te bewonderen zijn!

Donderdag

IMG_0008
Yea! Vanaf vandaag ligt Wendy #4 in de winkels. Ook ik heb hier aan mee gewerkt, dus ik ben super trots op dit blad. Koop ‘m snel!

Naast een super gezellige dag op de redactie (Yara, andere mede-stagiaire, was jarig, nieuwe Wendy was uit, er was cake), bezocht ik die dag Vogue Fashion’s Night Out met Paula! Dit was zo fantastisch 馃檪

IMG_0017
IMG_0031
IMG_0045

We hebben heerlijk gegeten bij de Bijenkorf, de nieuwe Studio Collection van H&M bewonderd, Frozen Yoghurt gehaald en de prachtige P.C. Hooftstraat doorgelopen. Genoten van een avond vol fashion en luxe. Naast eten niks gekocht, maar dat is geen probleem.

Vrijdag

Een heerlijk rustig dagje! Ik had alles voor de week al afgerond, dus heb mijn dag vooral besteed aan het helpen van anderen. Na stage ben ik samen met Dani毛lle naar Hoofddorp gegaan. Ik kocht onderstaand geurtje en daarna hebben we heerlijk in de zon gezeten.

IMG_0060

’s Avonds kwam ik laat thuis, keek ik Expeditie Robinson terug en maakte ik een heerlijke tomatenrisotto.

Zaterdag

Wasdag! Vandaag heb ik heel veel wassen gedaan, mijn kamer opgeruimd, schoongemaakt en opnieuw ingericht. Hieronder vind je wat foto’s van hoe mijn kamer er nu uit ziet. Dit is slechts een klein gedeelte. De rest volgt binnenkort in een room tour!

IMG_0047
IMG_0048
IMG_0049

’s Avonds kwam Eva langs en maakte we een heerlijke zoete aardappelgratin met een Griekse salade. Als jullie hier een recept van willen, laat dan een reactie achter!

IMG_0056

Zondag

Vandaag heb ik heerlijk gezwommen. Ik lag tussen 10 & 11 lekker in het zwembad en dit was heerlijk wakker geworden. De rest van de dag heb ik hard gewerkt aan mijn stageverslag en een heleboel gedaan voor Chapter 2.

Hoe was jullie week?

8 thoughts on “Anna’s diary #7 | Vogue Fashion’s Night Out | Chapter2.nl

  1. Pingback: Anna’s Diary #9 | Teveel om op te noemen… | Chapter 2

  2. Pingback: Anna’s Diary #10 | Dutch Design Week | Chapter 2

Geef een reactie

