Lieve Anna #9 | Het Bucketlist-idee

Elke week schrijven we een brief aan elkaar. Deze week: een brief van Paula aan Anna.

Lieve Anna,

Nadat we door de duurste straten van Amsterdam hadden gewandeld gisteren tijdens Vogue’s Fashion Night Out, hadden we het opeens over een soort bucketlist. Nu we in de Randstad wonen allebei zijn er namelijk zóveel dingen die we kunnen (en heel graag willen) doen. “Ik wil echt een keer met de boot naar Amsterdam Noord”, zei ik tegen je. En jij zei: “Eigenlijk moeten we een soort Amsterdam bucketlist maken”. Ik stem in ieder geval in met dit prachtplan (of het nou een Amsterdam- of Randstadbucketlist wordt). Tijd voor een klein begin van de lijst.

1. Met de boot naar Amsterdam Noord
Ik ben nog nooit in Noord geweest. Als ik de borden met “ferry” zie staan wil ik eigenlijk het liefst in op de veerboot stappen om er een kijkje te nemen. Dus ja, dit gaan we doen samen. Alleen al omdat ik veel blogs lees die gaan over fantastische eettentjes in Noord.

2. Taart eten bij De Drie Graefjes
Red Velvet Cupcakes moet ik een keer proberen en eh, cheesecake gaat er bij mij altijd wel in. Reden genoeg om naar De Drie Graefjes te gaan en er taart en cupcakes te eten. Ook handig als we moeten overleggen over Chapter 2. Discusseren onder het genot van een groot stuk cheesecake is nu eenmaal een stuk fijner.

3. Wandelen door het Vondelpark
Het Vondelpark is echt bizar groot vergeleken met de parken die ik ken. En hoewel ik er heel vaak langs ben gelopen, ben ik er nooit in geweest. Tijd om dat te veranderen en een groot rondje Vondelpark te doen.

Dit was een begin van mij. Vul jij de lijst ook aan? 🙂

Liefs,

Paula

3 thoughts on “Lieve Anna #9 | Het Bucketlist-idee

  1. Pingback: The Bucket List Amsterdam | Chapter2.nl | Chapter 2

  2. Pingback: Lieve Anna #11 | NSMBL-festival | Chapter 2

  3. Pingback: Lieve Anna #12 | Sinterklaas verleidingen | Chapter 2

Geef een reactie

