Shopped: Velvetgh0stxPrimark homeware

Mijn favoriete Engelse YouTuber Gabriella aka. Velvetgh0st heeft een eigen homecollectie uitgebracht in samenwerking met Primark. Hoe tof is dat? Ik stond in ieder geval te popelen om iets te bemachtigen van de fantastische collectie vol kattendingen, koperen accessoires en pastelkleuren. Dit is wat ik kocht.

Primark Gabriella x Velvetgh0st (2)

Koperen haak met quote – 5,00 euro

Koperen accessoires, ik houd er onwijs van. In mijn nieuwe kamer wilde ik ook graag koperen accessoires hebben, en dat lukt al aardig. Inmiddels heb ik een koperen pennenhouder, mandjes en fotolijstjes. Deze haak past daar perfect bij. En het is een superhandige aankoop want de haak is ideaal om je sleutels aan op te hangen! 🙂

Primark Gabriella x Velvetgh0st (3) Primark Gabriella x Velvetgh0st (4) Primark Gabriella x Velvetgh0st (5)

Koperen LED-lampjes – 7,00 euro

Zoals ik al zei, ik houd van de kleur koper. Deze lampjes moest ik daarom wel meenemen. Ik bedoel maar even, koperen glitter lampjes. CAN’T RESIST THAT. Ik heb nu al zin om ze bij mijn bed te hangen en aan te doen als het najaar is. Kop thee erbij en Netflix aan en ik ben gelukkig.

Primark Gabriella x Velvetgh0st (7)

Hartvormige mok – 5,00 euro

Thee drinken is altijd fijn, maar als je thee in een leuke mok zit drinkt het nog lekkerder. Vandaar deze onwijs leuke mok in HARTVORM. Zo schattig dat ik het bijna niet aankan, haha. Ongetwijfeld een van mijn lievelingsitems uit de collectie. Oh ja, ik wilde ook graag nog een andere mok hebben (van glas met een kat er op) maar die was er helaas niet. Jammer.

Primark Gabriella x Velvetgh0st (8) Primark Gabriella x Velvetgh0st (9)

Kattenkussen – 6,50 euro

Dit kussen kocht ik voor mijn moeder omdat ze van katten houdt. Aan de ene kant is de kat wit, aan de andere kant zwart. Super leuk, want zo kun je een beetje afwisselen. Oh ja: en stiekem kocht ik ook een kussen voor mezelf – maar die hoort niet bij Gabriella’s collectie. Het koperen kussen er achter komt namelijk ook gewoon van Primark. Een heel mooi kussen, al wilde ik stiekem de glitterige koperen van Gabby’s collectie, maar die was er dus niet.

Anyway, ik ben blij met mijn aankopen, ondanks dat ik niet alle dingen uit de collectie in de Primark waren te vinden.

De collectie is in Nederland alleen te koop bij Primark Eindhoven en Den Haag. Ik ging naar het laatstgenoemde filiaal.

3 thoughts on “Shopped: Velvetgh0stxPrimark homeware

Geef een reactie

