Lieve Anna #7 | Wat als iemand anders A zou zijn?

Elke week schrijven we een digitale brief aan elkaar. Deze week: een brief van Paula aan Anna, over de laatste aflevering van Pretty Little Liars.

Let op: spoilers!

Lieve Anna,

We keken er naar uit, en zeker in de laatste week hielden we het bijna niet meer van nieuwsgierigheid. A zou bekend worden gemaakt in Pretty Little Liars. Eindelijk. Na vijf jaar kijken voor mij (en iets minder voor jou) zouden we eindelijk al die antwoorden krijgen. De avond van tevoren app’ten we nog met elkaar. We zouden allebei eerder opstaan om de aflevering te kijken, want de hele dag in spanning wachten en social media ontwijken was geen optie voor ons. So we did, and so did I. Ik stond een uur eerder op voordat ik moest werken, alleen vanwege mijn favoriete serie. Ik klikte op de link van de aflevering en drukte op play. Nu zou ik het te weten komen.

lieveanna7

En, ja. Ik kwam het te weten. A, gehuld in zwarte hoodie zoals altijd, draaide zich om. Het was Cece. Ik was niet eens zo in shock op dat moment, eerder teleurgesteld. Cece? Echt waar? Na al die jaren is het Cece? Om eerlijk te zijn had ik iets beters verwacht en ik denk dat jij het daar wel mee eens bent. Want stiekem hopen wij nog steeds dat het Wren is. Alleen al om zijn looks, alleen al omdat hij dan terugkomt in de show. En ook al is het nu zo dat het Cece is, die al die jaren de Liars heeft gestalkt, stel je even voor hoe fantastisch het zou zijn als Wren het was. Zoals je al zei op Whatsapp, hoe tof zou het zijn als A zich omdraaide en je Wren’s pretty face zou zien? Ik stel me een grijns voor, zijn blik naar The Liars die geschokt zijn en zijn stem die dan met Brits accent zegt: ”I am Charles, bitches”. En dat Melissa Red Coat is. Spencer haar grote zus die al die tijd achter haar rug om al die vreselijke dingen heeft gedaan. De duivel herself.

Maar goed, het is Cece en we moeten er vrede mee hebben – ze gaan het namelijk niet veranderen hoe graag wij (inclusief andere fans)  het ook zouden willen. En ach, het had erger gekund. Niemand wilde tenslotte dat het Caleb, Ezra of Toby was. Toch wens ik dat ik de tijd terug kon draaien en dat alles anders was. Dat Wren A was en gewoon terugkwam in de serie, want dat mag verdorie wel eens gebeuren. Daar wacht ik met smart op. Toch moet ik het voorlopig doen met de kiekjes die Wren aka. Julian Morris post op zijn Snapchat en Instagram. Want pretty face komt voorlopig niet in beeld in mijn favo serie, hoe ongelofelijk jammer dat ook is.

Liefs,

Paula

3 thoughts on “Lieve Anna #7 | Wat als iemand anders A zou zijn?

  1. Leuk geschreven! Wren heeft inderdaad een pretty face! Ik weet alleen niet of ik teleurgesteld ben dat het Cece is, ik ben al lang blij dat ze eindelijk onthuld hebben na al die jaren wie A is haha!

Geef een reactie

