10 DIY’s voor je IKEA Moppe-kastje | Chapter2.nl

De Moppe-kastjes van IKEA zijn altijd al populair geweest volgens mij. Iedereen kent ze wel, van die houten kastjes die je makkelijk op je bureau neerzet om dingen in op te bergen. Ik vind de kleine kastjes in ieder geval fantastisch en heb er zelf dan ook twee van. Maar om eerlijk te zijn: ze zijn wel een beetje saai omdat ze van simpel hout zijn. Op internet zocht ik daarom ook naar inspiratie voor een DIY met het kastje, en die vond ik in overvloed. Vandaag: 10 DIY’s voor je IKEA Moppe-kastje!

Wat is jouw favoriet?

5 thoughts on “10 DIY’s voor je IKEA Moppe-kastje | Chapter2.nl

  1. Pingback: 10x zo kun je ook bloemen kwijt in huis | Chapter2.nl | Chapter 2

  2. Pingback: 5 herfst DIY’s die ik wil maken | Chapter2.nl | Chapter 2

  3. Pingback: ‘Ik geef mijn bureau een 10’ | Me & My Desk #2 | Chapter 2

  4. Pingback: 50 dingen die je kunt doen in de herfst | Chapter 2

Geef een reactie

