Paula’s Diary #5 | Werken & Inspiratieboost

Het was bijna alsof het liedje Bills van Lunchmoney Lewis voor mij geschreven was deze week, vooral de zin ”So I’ma gonn’work work work every day” is heel toepasselijk. Ik werkte namelijk vier dagen afgelopen week. En verder deed ik niet zo heel veel. Ik keek films en kwam na mijn werk een beetje tot rust door met een boek in de zon te liggen. Oh ja, en ik kreeg deze week een overload aan inspiratie voor blogpost. 

MAANDAG/DINSDAG/WOENSDAG

Zoals ik al zei: heel veel werken. Maandag t/m woensdag werkte ik. Maandag lag ik na het werk ’s middags nog even in de tuin met een boek. Het was tenslotte heel mooi weer. Ik heb daar helemaal geen foto’s van gemaakt (alleen snapchats geloof ik), maar ik heb wel een paar kiekjes van de ochtenden dat ik naar mijn werk fietste. Ik fiets namelijk altijd op de vroege ochtend door de stad heen wanneer het nog hartstikke rustig en stil is. Soms stop ik dan even om een mooie foto te maken. De onderstaande foto maakte ik op een van die ochtenden.

Snapchat-5752433476330172132

Ook pakte ik wat spullen in die ik nog mee moet nemen als ik weer naar mijn kamer in Utrecht ga.  Aah, ik kan nu al niet meer wachten om er weer heen te gaan. Ik vind mijn kamer nu al heel fijn.

DONDERDAG
Ik was behoorlijk moe na drie dagen werken, dus ik was blij dat ik even vrij had. Donderdag was het ook mooi weer dus lag ik wederom in de zon in de tuin. Dat vind ik heel fijn om te doen als het even kan. 🙂 ’s Avonds keek ik de film The Age Of Adaline omdat ik zag dat ‘ie eindelijk online stond op Popcorn Time. Echt een aanrader trouwens, die film. Er komt nog een blogpost over.

VRIJDAG
Nog een dag vrij. Ik deed vrij weinig en heb alleen even bij het water gezeten (omdat ik een mooie foto wilde maken, ha!). Als ik zulke foto’s maak ben ik altijd wel een beetje trots dat ik uit Leeuwarden kom hoor.

emmakade leeuwarden

ZATERDAG
Zaterdag moest ik wel weer werken, om acht uur zoals gewoonlijk. Het blijft vroeg om dan te beginnen, maar gelukkig is er altijd koffie. Toen ik thuis kwam was ik nogal moe van de hele week. Toch had ik heel veel zin om mijn kamer op te ruimen en opnieuw in te richten dus dat deed ik. ’s Avonds besloot ik weer een film te kijken: Song Of The Sea. Een hele schattige animatiefilm. Komt ook zo snel mogelijk een filmblogpost over! 😉

ZONDAG
Hoewel ik echt gesloopt was en de halve dag op bed heb gelegen omdat ik me niet zo goed voelde, kreeg ik deze zondag (en zaterdagavond) een enorme inspiratieboost. De ideeen voor blogposts stroomden mijn hoofd binnen, op een wonderbaarlijke manier. Ik heb een nieuw idee voor een serie/rubriek dat te maken heeft met interieur en ik heb genoeg ideeen voor andere blogposts. Stay tuned dus, vooral de nieuwe rubiek wordt heel erg leuk. En als het goed is staat de eerste blogpost daarvan volgende week al online.

Dat was mijn diary weer. Ik vier nog even heerlijk vakantie deze laatste maand. Volgende week ga ik even naar Utrecht toe om een IKEA-kastje in elkaar te zetten en wat spullen te brengen naar mijn kamer, voor de rest werk ik nu vooral nog bij mijn bijbaantje (maar dat stopt eind deze maand omdat ik stage ga lopen, zoals jullie weten). Volgende week lezen jullie Anna’s Diary hier inclusief haar avonturen op haar stage. Bye!

One thought on “Paula’s Diary #5 | Werken & Inspiratieboost

Geef een reactie

