Blogger award, feitjes over ons & leuke blogs | Chapter2.nl

Demi van Creabealounge nomineerde Anna en mij voor de Versatile Blogger Award. Geen idee wat dat precies inhoudt, maar het idee is leuk. Je vertelt wat feitjes over jezelf en nomineert een paar andere blogs om hetzelfde te doen. En omdat wij de beroerdste niet zijn, doen we gewoon mee. 

7 feitjes over Paula
1
– Ik ga stage lopen bij VROUW, het tijdschrift van Telegraaf
2
– Sindskort woon ik vanwege punt 1 in Utrecht (omdat een kamer in Amsterdam vinden te lastig was/is)
3
– Ik hou heel erg van nagellak. Momenteel heb ik zo’n zeventig lakjes (gok ik), maar ooit waren dat er zo’n honderd 
4
– Ik haat het als mensen zeggen dat ik jong ben om een HBO-studie te doen. Sorry dat ik nooit ben blijven zitten, eh?!
5 –
Chicklits lezen vind ik heerlijk
6 –
De telefoon die ik heb is een Samsung Galaxy S4 en die vind ik hartstikke fijn #noiphoneforlife
7 –
Ik draag vrijwel nooit rokjes, maar ga dat in de komende maanden veranderen

7 feitjes over Anna
1 –
Ik ben een trotse stagiaire bij Wendy Online & mijn eerste artikelen zijn al online te vinden
2 –
Ik houd heel veel van boeken lezen, maar lees tegenwoordig zelden een boek uit
3 –
Ik vind eerlijkheid één van de belangrijkste waarden in het leven
4 –
Ik ben het type dat eerst de kat uit de boom kijkt en daarna knettergek blijkt te zijn
5 –
Ik denk teveel aan eten
6 –
Ik kijk zoveel Netflix dat ik me er een beetje voor schaam
7 –
Ik wil teveel en doe te weinig

headeraward

De blogs die wij nomineren en heel tof zijn om te volgen

– Allereerst Dina van dinastie.nl die net als ik (Paula) in Leeuwarden woont. Schrijf altijd blogposts waar je vrolijk van wordt. Dus als je iemand moet volgen is het Dina wel, wat mij betreft.
– Ook de fantastische Iris is een must-follow. Als je haar nog niet volgt, doe het dan nu. Schrijft net als Dina heerlijke blogjes met een groen tintje. Oh ja, en de recepten van Iris zijn echt fantastisch. Ik wil alles maken als ik echt op kamers woon..
– .. net als de recepten van Lekker en Simpel trouwens. Echt, Sofie en Jorrit, jullie helpen me nu al door het ‘wat-moet-ik-koken?’-probleem heen met jullie makkelijke recepten.
Femke hoort natuurlijk ook in dit rijtje thuis. Schrijft geweldige blogposts (vooral Things That Made My Week is elke week hilarisch om te lezen) en maakt toffe DIY’s die je allemaal wilt maken. Een van mijn favoriete blogs.
– Een blogger die ik nog maar net volg maar belachelijk goed kan schrijven is Birgit. Haar blogs moet je zeker eens gaan lezen als je net als Anna en ik van meer diepgang in blogposts houdt.
Laura van dagdromend.nl is ook zeker een van mijn favoriete persoonlijke bloggers. Post niet heel regelmatig, maar als ze post is het heel erg mooi. Schrijft van die blogposts die je meteen raken en ontroeren, heel bijzonder.
– De Belgische blogster Tascha kan ik ook niet vergeten. Haar fijne lifestyle blogjes lezen lekker weg als ik door mijn bloglovin’-feed scroll. Inclusief mooie foto’s en nog mooier logo (een kat!) maakt deze blog ook tot een aanrader.
– En last but not least, Karlijn en Sarah (aka. onze klasgenoten van vorig jaar) van de blog Lifestyle Journal. Verdienen veel meer volgers, dus neem alsjeblieft een kijkje op hun leuke blog. 🙂

Tot de volgende blogpost!

Bron afbeelding: letm3loveyou.tumblr.comsassyteenagers.blogspot.com

3 thoughts on “Blogger award, feitjes over ons & leuke blogs | Chapter2.nl

  1. Leuke feitjes.😸 mensen vragen altijd of ik een klas heb overgeslagen, omdat ik 13 ben (pas 6 november word ik 14) en dat is blijkbaar ‘te’ jong voor aankomend jaar klas 3. Zoooo irritant idd. Kunnen wij er wat aan doen dat we niet zijn blijven zitten.😂😸

Geef een reactie

