Shopped: Kruidvat 1+1 Gratis Actie & Hema Agenda| Chapter2.nl

Mijn hele Bloglovin’ feed stroomt de laatste paar dagen vol met blogposts over de 1+1 gratis actie van Kruidvat. Ik zie allerlei leuke aankopen voorbij komen. Ook ik heb een beetje make-up ingeslagen tijdens de geweldige actie. Ik bedoel, 1+1 gratis op alle make-up?! Dan kan ik niet thuis blijven zitten op de bank, dan moet ik naar de winkel rennen. So I did.

Kruidvat 1+1 aankopen (1)

Alle aankopen. Ik nam ook nog een agenda mee bij Hema. Die moest ik namelijk ook nog kopen voor dit jaar. Ik vond deze roze agenda (die heel erg lijkt op mijn vorige agenda) het leukst. Op de voorkant staat ‘better be sweet than sorry’ inclusief ananas. Te schattig. En hij kostte geloof ik ook maar 3,95.

Kruidvat 1+1 aankopen (8)

Kruidvat 1+1 aankopen (2)

Door naar waar het allemaal om draait in deze blogpost: mijn aankopen van de Kruidvat. Ik nam als eerste deze lipliners mee van Essence. Normaal al goedkoop (o,99 cent), nu kreeg ik er twee voor 99 cent. Score! Ik heb overigens de kleuren 12 wish me a rose en 15 honey berry. Ik hoop dat ze net zo fijn zijn als ik heb gelezen op verschillende blogs.

Kruidvat 1+1 aankopen (4)

Lipstick is mijn favoriete beautyproduct, dus ik wilde zeker een meenemen. Ik wist eigenlijk niet zo goed welke ik wilde toen ik eenmaal in de winkel stond. Ik bedoel maar: zoveel schappen, zoveel merken en zoveel lipsticks. Het was een beetje overwhelming, haha. Ik koos uiteindelijk voor 020 maroon van Catrice, een bruinige lipstick die ik nog niet had. Ik vind ‘m nu al prachtig.

Kruidvat 1+1 aankopen (7)

Mijn lievelingspoeder is de Prime and Fine Mattifying Powder van Catrice. Ik gebruik nu een andere poeder omdat ik die toevallig kocht in Duitsland, maar ik wil mijn geliefde poeder zeker weer gebruiken als mijn oude op is. Aanrader deze. Dekt mooi over je foundation/bb-cream heen, is mat en blijft goed zitten de hele dag.

Kruidvat 1+1 aankopen (5)

Nog een favoriet die ik niet kon laten liggen: de Babylips! Vooral deze, de gele, is zo fijn. Ik heb deze zelfs een keer opgemaakt, zo fijn vond ik deze lippenbalsem. 🙂

Dat waren mijn aankopen. Heb jij ook iets gekocht tijdens de actie bij Kruidvat?

4 thoughts on “Shopped: Kruidvat 1+1 Gratis Actie & Hema Agenda| Chapter2.nl

  1. Nee, het regende bij mij zo hard dat ik de deur echt niet uitkon, je waaide ook nog eens bijna weg😔 maar super leuk! Die achtergrond gebruik ik ook voor mijn foto’s, dat is een kleed van de Hema ahaha😂😊🎀

Geef een reactie

