Kruidvat 1+1 aankopen (1)

Paula’s Diary #4 | Verhuizen naar Utrecht & weer aan het werk

Luie dagen, drukke dagen op mijn werk en verhuizen naar Utrecht! Kijk mee naar mijn week.

MAANDAG + DINSDAG
Ik hou van die dagen in de vakantie dat je echt tot rust komt thuis. Een beetje Youtubefilmpjes kijken op de laptop, foto’s van de vakantie in mijn scrapbook plakken en ’s middags een lekkere lunch maken. Eigenlijk deed ik helemaal niks op maandag en dinsdag, maar dat was meer dan fijn.

WOENSDAG
Halverwege de week was mijn vakantie van mijn werk om. Ik ging dus weer aan de slag. Het was meteen hartstikke druk, dus dat was weer even wennen. Mocht je benieuwd zijn wat voor werk ik doe: ik breng eten rond bij ouderen, zorg dat de koffers met eten die de deur uit gaan voor ouderen in de wijk klaarstaan, was heel veel pannetjes af en maak schoon in de hele serviceflat.🙂

Oh ja: ik ben sinds deze week verslaafd aan de programma’s Wie Doet De Afwas? (ik moest echt lachen om Fred van Leer) en De Slimste Mens. Dat laatste programma kijk ik eigenlijk altijd als het op TV is omdat ik van zulke programma’s hou waarin ze moeilijke vragen stellen.


Bron: http://www.rtlxl.nl

DONDERDAG
Weer een dag werken, nou ja, tot 15:00. ’s Avonds was ik best moe van de afgelopen dagen dus ging ik lekker achter mijn laptop muziek luisteren. Ik stelde een nieuwe afspeellijst samen op Spotify. Daarna ging ik nog een beetje TV kijken en later las ik verder in het boek dat ik nu lees: Zoek Het Maar Uit van Chantal van Gastel.

VRIJDAG
Another lazy day. Ik ging even langs Kruidvat vanwege de 1+1 gratis actie op alle make-up. Ik kon me natuurlijk niet inhouden en kocht een paar dingen. Ik laat morgen in een andere blogpost wat uitgebreider zien wat ik heb gekocht, maar hieronder zie je alvast een overview. Links zie je trouwens de agenda die ik bij Hema kocht. Verder keek ik vrijdag nog Orange Is The New Black. Zo leuk. Ik heb bijna het nieuwe seizoen uitgekeken, eindelijk.

Kruidvat 1+1 aankopen (1)

 

ZATERDAG
Weer een dagje werken. Ik deed niet heel veel daarna, behalve Orange Is The New Black en de film Aanmodderfakker kijken. Review van de film komt binnenkort!

ZONDAG
De week vloog om. Zondag – vandaag voor mij – verhuisde ik naar Utrecht. Ik deed inkopen bij IKEA, sleurde alle nieuwe meubels naar boven met mijn vader en nu zit ik hier in Utrecht. Ik ga namelijk vanavond voor het eerst slapen in mijn nieuwe kamer. Aaah. Heel leuk en spannend. En nog spannender: eind deze maand loop ik stage bij VROUW Magazine in Amsterdam.

Tot de volgende diary/blogpost!🙂

One thought on “Paula’s Diary #4 | Verhuizen naar Utrecht & weer aan het werk

Geef een reactie

