Review: Barry M Nagellak Blood Orange + Lipstick 156

Wauw, volgens mij is het al een hele tijd geleden dat er een review online kwam op Chapter 2. We maken niet vaak een review over beautyproducten meer, omdat dat al zo veel gedaan wordt. Toch vind ik het wel tof om af en toe een review te maken van producten die ik heb gekocht. Zo ook nu. Ik kocht Barry M producten op Terschelling (ja echt waar, dat kun je daar gewoon kopen bij de drogist!) en ben er heel blij mee. Kijk mee voor de foto’s.

barry m lipstick 156

barry m lipstick 156

Deze Barry M lipstick heeft mijn hart gestolen, echt waar. Na mijn weekje Terschelling heb ik de lipstick veel gedragen als ik de deur uitging. Ik vind ‘m zo mooi (ik bedoel: alleen de verpakking is al geweldig!). Hoewel de lipstick heel donkerpaars lijkt, is de kleur op je lippen juist meer donkerroze. Best wel misleidend, ik had gehoopt op een meer donkere kleur namelijk – maar goed, I’m happy with this too. Verder is de kleur mat. Daar ben ik normaal nooit zo’n fan van omdat het mijn lippen vaak uitdroogt of die not so charming velletjes laat zien. Deze lipstick doet dat wonderbaarlijk genoeg niet, terwijl de kleur wel echt mat is. Pluspunten voor dat!

Barry M Lipstick  (4)

De lipstick wat dichterbij. Het lijkt echt veel donkerder in de huls dan op de lippen.

Lipsticks

Zo ziet de kleur er namelijk uit als ik ‘m op heb. Veel meer donkerroze dan donkerpaars, zoals de lipstick eerst van kleur lijkt te zijn. Anyway. het is wel een hele mooie kleur hoor. En niet te vergeten: hij blijft echt heel lang op mijn lippen zitten. Een etentje en wat drankjes overleeft deze lipstick namelijk gewoon alsof het niks is. Alleen daarom zou ik al meer Barry M lipsticks willen inslaan nu.

Barry M Lipstick in 156 is vooral online te koop zoals hier maar ook in sommige drogisterijen 

Barry M Nagellak (1)

Door naar het volgende product dat ik kocht: nagellak. Ik ben gek op nagellak, maar koop het bijna nooit meer. Ik heb namelijk nogal wat nagellak (ik gok dat ik er nu 70 heb, maar vroeger waren dat er 90/100), vandaar dat ik vaak niet meer koop omdat ik al veel heb. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik Barry M nagellak zou laten liggen in een drogist, dus deze nam ik mee. Het is een Gelly Hi-Shine Nailpaint. De lakjes waar ik veel Engelse bloggers over hoor praten in hun filmpjes. Iedereen is er zo positief over dat ik het zelf wilde proberen. En ik kan niet anders zeggen: het is geweldig.

402 Blood Orange | Op een nagellakwiel

402 Blood Orange | Op een nagellakwiel

Ik heb de kleur nu vier dagen op en er is nog geen stukje lak afgebladderd. Serieus waar dit. Deze lak blijft echt goed en lang zitten op je nagels. Verder vind ik deze kleur ook mooi. Het is een gewone rode kleur, maar wel een die ik vaak zou dragen omdat het niet te donker en niet te fel is. Ideaal voor altijd eigenlijk.

Barry M Gelly Hi-Shine Nailpaint 402 Blood Orange is vooral online te koop zoals hier maar ook in sommige drogisterijen 

Ja, ik ben heel erg te spreken over deze Barry M producten. Het liefst vul ik zo snel mogelijk een digitaal winkelmandje met meer nagellakjes en lipsticks nu, maar ik houd me nog even in. Al weet ik wel dat ik heel graag meer wil van Barry M. 🙂

Tot de volgende blogpost!

2 thoughts on “Review: Barry M Nagellak Blood Orange + Lipstick 156

  1. Pingback: De hotspots van Terschelling | Chapter 2

Geef een reactie

