New In: Zwarte Sandalen| Chapter2.nl

Al een hele tijd was ik op zoek naar mooie sandalen. Zwarte sandalen, het liefst. Met een hak misschien, dan lijk ik ook nog wat groter. De zoektocht leek eindeloos, maar bleek gelukkig niet eindeloos te zijn. Ik zag namelijk de blogpost van Nanne waarin ze haar nieuwe sandalen liet zien. Wauw, precies wat ik wilde hebben – en nog goedkoop ook.

20150612_140545

En dit zijn ze: mijn nieuwe sandalen! Ik ben er helemaal verliefd op dus bereid je voor op een artikel vol foto’s, want zo’n toffe schoen moet ik natuurlijk wel van alle kanten vastleggen.

20150612_14053420150612_140603 20150612_140606Van Haren sandalen (1) Van Haren sandalen (6)IMG_20150612_141127Van Haren sandalen (9)

Nu ben je vast benieuwd naar de prijs en naar de winkel waar ik ze heb gekocht. Zie hieronder. De prijs is heel erg fijn. Oh ja, wat ook fijn is om te weten: de schoenen lopen onwijs lekker. Dat komt vooral door de plateauzool. Het voelt daardoor alsof je geen hakken draagt. Ideaal dus. 🙂

Van Haren, 24,90 (hier kun je ze kopen in de webshop)

2 thoughts on “New In: Zwarte Sandalen| Chapter2.nl

Geef een reactie

