Anna’s Diary #1 | Stageplekken en treinreizen | Chapter2.nl

Vandaag voor de allereerste keer op Chapter 2: Anna’s Diary. Lees snel verder als je wilt weten wat ik deze week allemaal heb meegemaakt.

Maandag
Deze week zit vol met treinreizen en citytrippen (dit heb je vast al kunnen lezen in Paula’s brief afgelopen vrijdag). Echter, er is nog veel meer gebeurd deze week. Op maandag bijvoorbeeld: ik hoorde toen dat ik ben aangenomen als stagiaire bij Wendy Online. Ja, echt! Ik ben nog steeds door het dolle heen en in desperate need of a place to live. Verder stond deze dag vooral in het teken van de laatste dingen afronden op het gebied van mijn studie. Ook planden Paula en ik alvast de hele week vol met citytrips. En om te vieren dat ik ben aangenomen, las ik de nieuwste Wendy.

IMG_3119

Dinsdag
Dinsdag begon onze reis door Nederland. We gingen naar Arnhem, een stad waar we allebei nog nooit geweest waren. Wat we daar precies gedaan hebben, blijft nog even geheim. Vanaf juli verschijnen de eerste video’s. Yep, that’s right: we hebben de hotspots gefilmd. Iets waarvan we niet dachten het snel te doen. We zijn dan ook erg benieuwd wat jullie er van gaan vinden. Oh ja, heb je onze winactie al voorbij zien komen op Instagram? Die is verbonden aan één van onze uitstapjes in de hoofdstad van Gelderland. 

Woensdag
Vandaag besloten we thuis te werken. We waren allebei aardig kapot van onze eerste citytrip en een dagje vanuit huis bloggen kan ook nooit kwaad. ’s Avonds zetten we ons beste beentje nog maar eens voor om een herkansing in te leveren. We did it! Best news of the day: Paula is ook aangenomen als stagiaire, bij VROUW magazine. Ik ben trots op ons. Ten slotte maakt ik deze mooie woensdag een heerlijke salade, recept staat morgenochtend 7.00u online.

Donderdag
Donderdag was druk. Erg druk, maar ook fantastisch gezellig. Aanvankelijk was ons plan slechts naar Den Bosch te gaan vandaag. Ver genoeg zul je denken. Het ging er echter zo flitsend dat we besloten meteen Utrecht ook mee te pakken in onze hotspotserie. Op één dag hebben we dus twee steden kunnen filmen.

IMG_3226

We moesten daarna wel even bijkomen en daarom pleurden we onszelf neer in dit gezellige cafétje: GYS.

Vrijdag
Vrijdag was het tijd om ‘mijn eigen stad’ te filmen: Groningen. Ik ga nu verhuizen voor mijn stage, maar ik heb met heel veel plezier in het mooie Groningen gewoond. Ik vond het dan ook erg leuk om de hotspots van Groningen te filmen. Na verschillende winkeltjes en eettentjes te hebben aangedaan, gingen we eerst even langs mijn kamer. Bijkomen met een aflevering van Orange Is The New Black. Vervolgens spraken we af met Esther op het Lepeltje Lepeltje Foodfestival.

IMG_3245We trakteerden onszelf op deze heerlijke frozen yoghurt en praatten gezellig bij terwijl de wind ons bijna van de straat af waaide. Wanneer wordt het nu een keer zomer? Ik vind het de hoogste tijd worden.

Mijn weekend was niet heel boeiend en bestond vooral uit series kijken en bijkomen van deze drukke week (met als hoogtepunt een heerlijke high-tea op zondagmiddag). Hoe was jullie week?

One thought on “Anna’s Diary #1 | Stageplekken en treinreizen | Chapter2.nl

Geef een reactie

