tumblr_static_8biitkr5750kw8gw0go0kowg0

Lieve Paula #3 | Hotspots

Leave Paula,

(ja, dat is Fries, leuk hè)

Allereerst bedankt voor je lieve brief van vorige week. Vond (en vind) ik erg leuk. En als jij – ja jij – nu als lezer denkt, huh, welke brief? Klik dan even hier.

Nu even wat anders… Dit wordt een korte, erg korte brief, want naast het blokje WordPress heb ik nog heel, heel veel andere blokjes openstaan met informatie over het oh, zo, prachtige, geweldige, mooie, historische, nostalgische Vollenhove.

tumblr_static_8biitkr5750kw8gw0go0kowg0

Ik weet ook niet zo goed waar ik het over moet hebben. Het enige dat we dezer dagen doen is schrijven en deadlines afronden. Lukt allemaal, overigens. Want wij kunnen alleen onder druk werken. En dat is maar goed ook – echte journalisten dat we zijn.

Oké, dit gaat echt nergens heen. Misschien kan ik beter stoppen. Maar voordat ik dat doe wil ik nog heel graag ons projectje bekend maken aan onze lieve, trouwe volgers. We love you! En daarom hebben we weer wat leuks op de planning staan. Want na deze drukke periode is het weer tijd voor fun, party and more more more.

In de zomerperiode gaan Paula en ik samen voor CHAPTER 2 het hele land door op zoek naar de leukste hotspots van het land. We gaan alle twaalf provinciehoofdsteden af, dus komen echt overal. Zo zit er voor iedereen wat bij en kunnen we ook in minder bekende steden opgaan naar die leuke verscholen plekjes. In wat voor vorm we dit gaan presenteren is nog onbekend, maar we beginnen volgende week en de eerste stad zsm bekend worden gemaakt. Wij zijn heel enthousiast & heel blij en hebben er heel heel veel zin in. Jullie ook?

Laifs von us!❤

3 thoughts on “Lieve Paula #3 | Hotspots

Geef een reactie

