Mijn MAC Lipsticks | Paula | Chapter2.nl

Sommige beautybloggers hebben een enorme collectie aan MAC-producten (aka. een halve stash dat bestaat uit het make-upmerk), ik heb drie lipsticks. Maar hey: daar ben ik hartstikke trots op hoor. Ik was zelfs al blij toen ik een lipstick had van MAC! Inmiddels heb ik er dus drie en die laat ik graag aan jullie zien.

SPOILER: Op de foto’s waarop ik de lipstick draag zie je ook mijn kortgeknipte haren. Woah!Ā 

MAC 8

Angel – Chatterbox – Faux

MAC 9

Hierboven zie je het bakje met make-upproducten die ik dagelijks gebruik. Vooraan staan mijn favoriete lipsticks (al mijn M.A.C.-lipsticks dus, haha!). Daarachter staan nog een paar fantastische lipsticks, maar ik kan wel zeggen dat de lipsticks van M.A.C. mijn favorieten zijn.

MAC ANGEL

MAC STASH (1)

MAC STASH (7)

De eerste lipstick van M.A.C. die ik kocht was Angel. Ik was in Utrecht bij de counter van het merk en wist niet meer zo goed waar ik moest kijken. Er waren zo ontzettend veel kleuren waar ik uit kon kiezen. Gelukkig had ik op internet de kleur Angel gezien, de kleur die Kim Kardashian altijd droeg (en draagt denk ik?). Ik deed ‘m op, vond ‘m mooi en rekende mijn eerste lipstick van M.A.C. ooit af. Inmiddels vind ik deze kleur niet meer zo geweldig. Het is niet zo spannend, gewoon een lichte roze kleur met een frost finish. Ideaal als je niet wilt van te heftige lipsticks houdt, maar van mij mag het inmiddels wel wat heftiger qua kleur. Toch is het wel een fijne lipstick.

MAC CHATTERBOX

MAC STASH (12)

MAC STASH (4)

Chatterbox, oh my. Ik kocht deze kleur in opwelling toen ik in Amsterdam was. Ik dacht dat ik er spijt van zou krijgen (ik wist namelijk echt niet elke kleur ik zou nemen omdat een paar lipsticks die ik wilde komen tegenvielen in het echt), maar dat heb ik tot aan de dag van vandaag nooit gehad. Het is juist een geweldige kleur. Heerlijk roze en precies de goede kleur. Niet zo fel dat je tanden geel lijken in ieder geval. I love it. Aanrader. De finish (amplified) is een van mijn favoriete finishes bij M.A.C.!

MAC FAUX

MAC STASH (10)

MAC STASH (5)

Om even in Kardashian-sferen te blijven: ik heb nog een lipstick die de Kardashians vaak dragen. Dat is namelijk Faux, de Kylie Jenner-kleur. Het lijkt een doodsaaie kleur, maar het is fabulous. Beetje oudroze, nude-achtig maar toch ook anders dan anders. Moeilijk te omschrijven. Ga het swatchen als je de mogelijkheid hebt, want deze kleur is echt prachtig. šŸ™‚ Oh ja, en deze finish (satin) is mijn nieuwe favoriete finish ever. Niet te mat, maar wel goed genoeg zodat de lipstick lang blijft zitten. En je ziet geen velletjes op je lippen omdat het niet overdreven mat is. Top dus!

Nog een note naar iedereen die ook crazy wordt bij het zien van honderden lipsticks bij M.A.C.: je bent niet de enige. Ik kan ook nooit meer kiezen als ik daar ben. Gelukkig helpt het personeel van M.A.C. vaak prima. Dus keep calm. Adem in, adem uit. En zoek op internet vast welke kleuren je tof lijken, daar kom je al een heel eind mee. šŸ˜‰

MAC 7

MAC Lipsticks kosten 19,00 per stuk. Je kunt ze online kopen, bij sommige Douglas filialen, bij De Bijenkorf en in de M.A.C.-stores.

6 thoughts on “Mijn MAC Lipsticks | Paula | Chapter2.nl

      • Ik ben gestart met de Ruby woo en toen bedacht ik dat ik een neutralere wou ook en dan kocht ik dus lustre. Een collega van mij had de lady danger op en ik was meteen verliefd dus die ook gaan halen en tijdens het testen van lady danger viel mijn oog ook op Vegas volt. Dus dan ging die ook maar mee šŸ˜€ ik koop voor de rest amper make up dus ik vond de investering in lipsticks (iets wat ik dan wel degelijks gebruik) wel ok dan šŸ™‚

      • En oh ja die laatste twee heb ik trouwens gekregen van mijn vriend omdat hij ze zelf zo mooi vond (en ik een no buy heb momenteel) šŸ˜€ dus win win situatie šŸ˜€

Geef een reactie

