Lieve Anna #2 | Horrorfilmpje & Diehard Indesignen

Elke week schrijven we een brief aan elkaar. Dit keer schrijf ik weer een digitale brief aan Anna.

Lieve Anna,

De tijd is voorbij gevlogen op school. Het is zo bizar snel gegaan dat ik soms nog steeds het gevoel heb of ik net begonnen ben met de opleiding. Maar dat is natuurlijk niet zo. We hebben net ons derde jaar achter de rug. Drie jaar van colleges volgen en caramello’s drinken, drie jaar lang lachen om de domste dingen en natuurlijk: drie jaar lang klasgenoten! 🙂 Hoogtijd voor een terugblik, vind je niet?

Kennismakingsdag | Het was net september toen ik voor het eerst echt naar school ging. Vandaag was het kennismakingsdag. Het grote schoolgebouw doemde voor me op en ik liep zenuwachtig naar binnen toe, samen met Kayleigh. Op een of andere manier vroeger we aan jou en nog iemand in welke klas jullie zaten. ”Oh ik zit ook in 1C”, zei jij toen. Later zaten we in het lokaal met iedereen van klas 1C. ”Hoi ik ben Anna uit Assen”, zei jij bij het voorstelrondje. Ik vond dat heel grappig. Toen wist ik nog niet dat we vriendinnen zouden worden, maar ik vond je wel meteen aardig (en grappig!). Had jij toen al kunnen bedenken dat we vriendinnen zouden worden?

Bron: http://www.favim.com

Horrorfilmpje | Het was december 2013. We gingen samen met Jeroen een horrorfilmpje opnemen. (Voor iedereen die denkt: waarom een horrorfilmpje? Dit was voor Serious Request. Het gerechtsgebouw in Leeuwarden werd omgetoverd tot spookhuis. Of wij een horrorfilmpje wilden maken om in een cel te laten zien in het gerechtsgebouw? – Prima!). Zo gebeurde het dus dat we in de vrieskou op de fiets reden op weg naar een bos in Assen. Het was hartstikke donker en ik zag geen hand voor ogen. We reden over smalle zandweggetjes en kwamen aan in het bos. Ik speelde een geest met Anna’s lange zwarte jas aan en dat zag er hilarisch uit (en eng want het was echt heel donker die avond!). Top tijden. 🙂 

InDesignen | Oh my. Wat hebben we keihard gewerkt achter de iMacs in het tijdschriftenlokaal. In de eerste periode van onze gekozen richting Geschreven Journalistiek moesten we een tijdschrift maken en dat was enorm leuk. En het leukste van die eerste paar weken van ons derde jaar was natuurlijk dat we vriendinnen werden met Esther. Essie, we love you! ❤ 

Anna, ik ga je missen als klasgenoot maar ik weet zeker dat we vriendinnen blijven. Blogsisters forever! Op naar nog een heleboel leuke herinneringen. ❤

Liefs,

Paula

One thought on “Lieve Anna #2 | Horrorfilmpje & Diehard Indesignen

  1. Pingback: Lieve Paula #3 | Hotspots | Chapter 2

Geef een reactie

