Mermaids are real

Pull&Bear, MAC, Action, Hema & Lush | Shopped | Chapter2.nl

Afgelopen maand shopte ik voordat ik iemand ging interviewen enorm snel in Utrecht (met succes!), bezocht ik de nieuwe Action in het winkelcentrum dichtbij mijn huis en vond ik eindelijk een toffe zonnebril bij Hema. Ik kocht nogal wat kun je wel zeggen. Benieuwd naar alle aankopen? Kijk dan mee.

PULL AND BEAR
Shopped in Mei (Utrecht en meer) (2)

De cactushype zal je niet ontgaan zijn de afgelopen maanden. De cactus is helemaal hip. In interieur maar ook in kleding. Dit toffe shirt moest ik dan ook écht meenemen. Ik vind cactussen zo tof :). Het shirt valt trouwens best oversized. Een maatje kleiner kopen kan dus best.

Shopped in Mei (Utrecht en meer) (3)

En streepjes, natuurlijk. Ik hou er van! Shirts met streepjes kunnen gewoon altijd en zijn easy te combineren. Dit donkerblauwe shirt met kleine witte streepjes kon ik dus ook niet weerstaan. Overigens is dit een langvallend shirt. Als je ‘m zo draagt lijkt het net een soepjurk dus het is een must om dit shirt een beetje in je broek te stoppen zodat het beter valt.

Shopped in Mei (Utrecht en meer) (4)

Shopped in Mei (Utrecht en meer) (5)

OH MY. Dit shirt zag ik bij Diana van D Is For Dazzle een hele tijd geleden. Ik had er niet meer zo aan gedacht tot ik ‘m opeens zag hangen bij Pull and Bear. Score! Nu al mijn favoriete shirt omdat er “Mermaids are real” op staat, perfect zit (niet te strak en niet te wijd) en afgewerkt is met zwarte boorden. Love love love this.

De shirt kosten 15,99, het streepjesshirt is 12,99

MAC

MAC 1

Ik kocht MAC Faux. Een typische Kylie Jenner-kleur. Meer hier over komt nog binnenkort 🙂

MAC Faux kostte 19,00

LUSH

Lush

Bij Lush kocht ik naast cadeautjes voor mijn moeder en zusje ook een bathbomb voor mezelf: Twilight. Een roze bathbomb die aan de binnenkant knalblauw is. Heel tof. Het badwater wordt dan paars, roze en blauw – met glitters.

Lush Twilight kostte rond de 4/5 euro

ACTION

Shopped in Mei (Utrecht en meer) (7)

Voor nog geen euro zag ik oorbellen liggen bij Action. En geen lelijke, nee, hele leuke madeliefoorbellen. Ik koos voor de pastelversie omdat daar ook witte madeliefjesoorbellen bij zaten. Die vond ik het leukst.

Oorbellen 0,89

Shopped in Mei (Utrecht en meer) (8)

Dove voor onder de douche nam ik ook mee. Ik zag dat het voor de gevoelige huid was dus wilde het graag uitproberen. En: so far, so good. Mijn gevoelige huid kan er in ieder geval tegen. En de douchecream is heel creamy en zuinig in gebruik.

Dove Crememousse – 1,99

Shopped in Mei (Utrecht en meer) (9)

*Insert reactie op het mermaid-shirt van Pull and Bear*. OMG. Ik mag dan inmiddels twintig zijn, deze knuffel op de kinderafdeling kon ik niet weerstaan. Kijk nou hoe cute deze caviaknuffel is?! 🙂

Cavia knuffel – 2,99?

HEMA

Zonnebril Hema Cateye

Finally. Een zonnebril gevonden mét cateye en die me tof staat. Ik had de zoektocht al een beetje opgegeven maar bij Hema vond ik een tof en betaalbaar (6 euro geloof ik?) exemplaar. Stiekem wil ik ook nog een zonnebril op sterkte maar een extra normale zonnebril komt altijd van pas.

Dat waren mijn aankopen. Wat vind jij de leukste aankoop van mij? 🙂

6 thoughts on “Pull&Bear, MAC, Action, Hema & Lush | Shopped | Chapter2.nl

  1. Pull and bear top love it!! Neem ook een kijkje op mijn blog en laat een leuke reactie achter. Vergeet ook niet naar mijn leuke winactie te kijken. Mocht je het al hebben mischien leuk om voor iemand anders mee te doen om als cadeau weg te geven.

Geef een reactie

