De Drie Dingen Naar Keuze TAG | Paula

Keuzes maken vind ik niet altijd makkelijk, maar voor deze tag moest ik wel kiezen. Drie dingen in mijn tas bijvoorbeeld of drie favoriete quotes. De twijfel sloeg toe bij sommige vragen (drie dingen is best weinig!) maar ik heb de hele tag beantwoord. Lees mee.

Door Paula

laptop1

Drie dingen in mijn tas
Mijn telefoon (met oordopjes), pasjeshouder en notitieboekje (met pen natuurlijk). Hoewel ik altijd veel meeneem in mijn tas zijn dat de drie dingen die ik het belangrijkst vind om altijd bij me te hebben. De telefoon en de pasjeshouder spreken voor zich denk ik. Het notitieboekje kan je raar vinden, maar voor mij is het echt noodzakelijk. Ik kan namelijk ineens iets bedenken in de trein en dan schrijf ik dat meteen op. Een idee voor een blogpost bijvoorbeeld of een idee voor iets waar ik mee bezig ben op school. Altijd handig dus, anders vergeet ik mijn ideeën weer. Verder is een notitieboekje ook heel handig om lijstjes in te maken, gedachten in op te schrijven of in te tekenen. Ik word gelukkig van pen en papier, dan begrijp je 🙂

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
Ik scroll altijd door Bloglovin’ en kijk welke blogs een nieuw bericht hebben geplaatst. De blogs die ik het vaakst bezoek zijn 2WMN, Teskuh en Vera Camilla.

Drie dingen op mijn bureau
Mijn laptop natuurllijk, een kop thee en – wederom – een notitieboekje.


Zo’n bureau zou ik wel willen hebben. Heerlijk netjes en toch gezellig.
Bron: hyperactivedaydream.blogspot.com

Drie favoriete meubels thuis
Ik heb nog niet veel meubels zelf omdat ik nog thuis woon, maar de favoriete meubels in mijn kamer zijn mijn bed, mijn witte Billy-boekenkast en mijn Ikea Expedit/Kallax kast. Ik weet dat half Nederland die laatste kast heeft, maar ik ben er echt gek op. 🙂

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
I Really Like You van Carly Rae Jepsen, Road Between van Lucy Hale (die zit echt al eindeloos lang in mijn hoofd) en Cheerleader van OMI (urgh, helemaal klaar met dit lied!).

Drie dingen die ik eigenlijk zou moeten doen
Nu ik deze blogpost schrijf ben ik vrij van school en zit ik nog in mijn pyjama. Ik moet dus echt even gaan aankleden. Verder moet ik echt mijn herkansingen voor school gaan afmaken (o.a. een researchrapport dat met politiek te maken heeft, geen zin in!). En ik ‘moet’ echt gaan shoppen voor een goede nieuwe spijkerbroek. Ik kan maar geen goede vinden, meh!


Bron: http://www.lovethispic.com

Drie favoriete fruitsoorten
Banaan, aardbeien en blauwe bessen. Oh help, nu kan ik echt niet kiezen. Want de gele kiwi moet er eigenlijk ook bij. En meloen. Grapefruit. Kersen. Ik ga toch maar voor gele kiwi, banaan en aardbeien.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
Aan deze TAG natuurlijk, aan alles wat ik nog voor school moet doen (urgh, ik wil het echt afmaken want ik word er gek van!) en aan mijn werk (ik moet nog even wat mailen). Heel erg leuk allemaal. En als vierde denk ik aan wat ik straks ga lunchen. Ik denk yoghurt met muesli en banaan. Door die fruitsoorten-vraag heb ik honger gekregen. 😉

Drie vakantiebestemmingen
Drie plaatsen waar ik ben geweest op vakantie zijn Mallorca, Denemarken en Berlijn. Dat zijn wel drie favorieten. Al moet ik zeggen dat ik verder ook nog weinig op vakantie ben geweest in het buitenland. Mijn ouders, mijn zusje en ik gaan namelijk vaker in Nederland op vakantie. In Nederland vind ik de waddeneilanden heel leuk, vooral Terschelling en Ameland. Hoewel er voor mijn gevoel nu veel meer toeristen op de eilanden komen vind ik het nog wel leuk. Iets minder dan vroeger, maar goed.

Drie vakantiebestemmingen waar ik nog heen wil zijn Italië (Florence bijvoorbeeld), Londen en New York.

 Bron: http://www.newyorkcityofficespace.tumblr.com

Drie favoriete quotes
– ‘It is better to wear your heart on your chest and be known for who you actually are, than to hide behind the wall of illusion’
– ‘Als je nooit bang bent kun je ook niet dapper zijn’
– ‘Turn your can’ts into cans and your dreams into plans’

Drie favoriete sporten
Ik ben niet zo sportief meer. Vroeger zat ik op jazzdance, gym, schaken (ja echt, dat is ook een sport!), toneel (oke deze telt niet) en hiphop/urbanachtig dansen. Nu zit ik nergens meer op maar sport ik heel af en toe. Schaatsen vind ik bijvoorbeeld fantastisch, skeeleren ook – dat is eigenlijk schaatsen op het droge – en hockey heb ik ook altijd leuk gevonden op school.

Drie favoriete blogposts op mijn blog de afgelopen tijd
Sowieso mijn outfitpost. Mijn review van de lipsticks van Rimmel en mijn doelen voor deze maand. En stiekem vind ik deze blogpost over het schrijven van een goede blog ook wel heel leuk van mezelf. :’)


Bron: http://www.teenvogue.tumblr.com

Drie dingen die ik dit jaar wil doen
Stage lopen bij een tijdschrift in Amsterdam of Hoofddorp (of ergens ander in de Randstad). Doodeng allemaal, maar ik moet voor school stage lopen en dit lijkt me zo onwijs leuk. Ik wil al heel lang bij een tijdschrift stage lopen en nu gaat het (hopelijk) eindelijk gebeuren. Ik vind het doodeng maar ook heeeeel erg leuk.

Verder wil ik heel graag op vakantie. Ik wil graag op citytrip naar Londen. Maar eigenlijk maakt het me niet uit waar ik heen ga, als ik maar even weg ben dan ben ik al gelukkig. 🙂

Skeeleren als het mooier weer is. Dat vind ik zo leuk om te doen. Maar als het nog te koud is buiten vind ik het juist helemaal niet leuk.

Dat waren alle vragen alweer. Het is best een lange TAG maar wel een hele leuke. Neem de TAG op je eigen blog als je dat wilt (en zet er even bij dat je het van ons hebt overgenomen). Tot de volgende blogpost!

Geef een reactie

