OOTD – Blue on blue

Het was heerlijk weer de afgelopen dagen, dus ging ik naar buiten. Ik liep een stuk door het bos samen met mijn zusje en ondertussen maakten we outfitfoto’s (yes, kan ik die ook weer van mijn to-dolijstje van deze maand afvinken!). Kijk mee naar mijn outfit en mijn nieuwe bril.

Door Paula

Outfit Blue (3)

Outfit Blue (2)

BRIL | MICHAEL KORS
LIPSTICK | MAC CHATTERBOX
OORBELLEN | SIX
LEREN JASJE | PRIMARK
SHIRT | COSTES
KETTING | PRIMARK

Outfit Blue (4)
Lekker tegen de zon in kijken, haha.

BROEK MET STIPPEN | PRIMARK
SCHOENEN (GOUD) | VANS

Outfit Blue (1)

RIEMPJE | PRIMARK

Ik hoop dat jullie mijn eerste outfitpost leuk vinden. Ik vind het best een beetje spannend om dit online te zetten maar ook heel erg leuk. Wie weet komt er vaker een outfitpost online! Hier kun je trouwens die van Anna bekijken.

Until next time, Paula.

5 thoughts on “OOTD – Blue on blue

  1. Pingback: De Drie Dingen Naar Keuze TAG | Paula | We Call It Beauty

  2. Pingback: Doelen Mei + Terugblik April | Paula | Chapter2.nl | Chapter 2

Geef een reactie

