10 dagen challenge | Update #6

Ah, weekend. Heerlijk! Er is heel veel te doen, maar het is zo fijn om mijn eigen tijden in te delen. Vandaag was zeker een productieve dag, let’s get started!

Door Anna

IMG_1181

Ziet er gezond uit hè? Maar wist je dat er gewoon kipnuggets naast lagen en we in de MacDonalds zaten vandaag? Ja, dat past natuurlijk niet echt bij mijn challenge, maar ik ben blij en het maakt me niets uit. Ik geniet ervan. Net zozeer als ik van het heerlijke fruit en de smoothie geniet.

Goed. Ik stond vandaag om 08:00 uur op en begon de dag met een bakje yoghurt met muesli. Ik checkte m’n telefoon, werd langzaam wakker en ging vervolgens aan de slag. Ik heb een hele fijne ‘wegstreeplijst’ gemaakt voor dit weekend en ik ben al aardig ver. Hoe doen jullie dat in tentamentijd?

Het is misschien vreemd, maar als ik thuis werk heb ik minder snel honger dan wanneer ik onderweg ben of in college zit. Tussen de middag at ik nog twee boterhammen met kaas en de rest van de dag heb ik alleen fruit gegeten. En nou ja, kipnuggets.

IMG_1190

Verder ben ik erg benieuwd naar deze nieuwe aankoop. Pure chocolade met zeezout. Een stukje pure chocolade moet kunnen, dat vindt zelfs de Voedselzandloper. Wat vinden jullie?

Ik heb het sporten even op een lager pitje gezet, omdat ik me nu eerst wil focussen op het trainen van mijn brein (a.k.a. studeren). Ik probeer wel door te gaan met de sqaut challenge en bezoek zo nu en dan natuurlijk de sportschool, maar als ik echt geen tijd meer over houd, ga ik het mezelf ook niet al te moeilijk maken. Dat begrijpen jullie vast.

Tot morgen ! 🙂 

Geef een reactie

