10 dagen challenge |update #1

Goedenavond! De komende tien dagen zullen er elke avond updates van mijn dag online komen. Dit in het kader van nieuwe challenge. Weet je niet waar ik het over heb, klik dan hier.

Een tijdje geleden deed ik al een 21 dagen challenge. Nu wil ik iets nieuws proberen. Deze challenge is iets milder, iets minder drastisch. Dat is goed, want op deze manier kan het een opzetje voor me zijn voor een gezondere leefstijl overall. Na mijn vorige challenge ben ik langzaamaan steeds weer meer gaan eten. Nu wil ik een soort basis opbouwen. Natuurlijk lukt dat niet in tien dagen, maar het is een begin. Gewoon om te experimenteren. Vandaag mijn eerste eetdagboek. Lees dus snel verder.

Door Anna

IMG_1039

Dag 1 (16 maart 2015):

09.00 uur ontbijt met kwark, havermout, honing
12.00 uur twee eieren met kaas, ui, tomaat en kruiden

IMG_1055

14.00 uur appel
18.00 uur uiensoep

Een simpel eerste dagje, maar geen ongezonde dag. Ik deed vandaag de volgende blogilates-video:

Tot morgen!

One thought on “10 dagen challenge |update #1

  1. Pingback: Lieve Paula #8 | De struggle die afvallen heet | Chapter 2

Geef een reactie

