Shopped: Action

Dingen afvinken van lijstjes doe ik maar al te graag. Zo vink ik ook graag dingen af van mijn wishlist. Ik had er namelijk twee dingen op staan van Action en kon het niet laten om ze daadwerkelijk te kopen. Daarnaast nam ik ook nog twee andere dingen mee (ik kon het niet weerstaan bij Action, sorry not sorry). Kijk mee naar mijn mini-shoplog.

Door Paula

Action 2015 (6)

Action 2015 (1)
Fotoframe – 1,79

Met dit dubbelzijdige fotoframe ben ik zo blij! Ik zag het lijstje eindeloos voorbij komen op Instagram en nu heb ik ‘m eindelijk zelf ook. Het is een simpel lijstje met een afbeelding van veren er in. Heel clean, zoals veel bloggers dat zeggen. 😉

Action 2015 (2)
Haarbandje – 0,79

Totaal onverwachts nam ik een haaraccessoire mee. Een haarbandje met oranje roosjes, om precies te zijn. Action had namelijk allemaal haaraccessoires voor Koningsdag, super leuk. Zo waren er ook nog haarbandjes met een rood/wit/blauw patroon en daarop een kroontje. Deze vond ik zelf het leukst. Lekker zomers en vrolijk.

Action 2015 (7)
Katoenen short – 3,99

Kleding koop ik, naast haaraccessoires, nooit bij Action. Tot nu. Er lagen hele leuke dingen in de schappen, waaronder dit katoenen shortje. Een ideaal pyjamabroekje voor de zomer! Er waren overigens nog meer soorten van dit broekje, iets met bloemetjes en strepen geloof ik (mocht je benieuwd zijn!) 🙂 Ik vond deze gekke print wel tof.

Action 2015 (6)

Action 2015 (5)
Vetplantjes – 1,35 per stuk

I’ve got my babies. DE VETPLANTJES! ❤ Hoe schattig zijn deze mini-plantjes? Ik ben er heel blij mee en vind ze onwijs leuk staan op mijn vensterbank in mijn kamer. Cuteness everywhere. Ze zijn overigens helemaal nep. Dat vind ik wel een beetje jammer, want ik wil ook graag echte plantjes hebben (naast mijn moestuinplantjes van de AH ;)). Maar aan de andere kant is het ook wel handig, deze plantjes gaan gelukkig nooit dood.

En dat was mijn mini shoplogje. Until next time!

One thought on “Shopped: Action

  1. Pingback: Welkom op Chapter2.nl | Chapter 2

Geef een reactie

