On My Wishlist #1

Lijstjes maken, ik houd er van. Ik maak van bijna alles een lijstje: van films en series die ik nog moet zien (allebei in een apart lijstje, natuurlijk) tot welke blogposts ik nog moet schrijven. Dit keer, een van mijn favoriete lijstjes, mijn verlanglijstje aka. wishlist! 🙂

Door Paula

onmywishlist1

1. Ananas shirt (SheInside.com, 10,65) – Pineapples all over the place! Bij SheInside is momenteel sale, en ik kon het niet laten om even een kijkje te nemen. Dit shirt met ananassen is mijn favoriet. Prima voor in de lente, omdat ‘ie nog lange mouwen heeft. Ik twijfel zelf nog wel een beetje of ik ‘m moet kopen, wat vinden jullie?

2. ‘What would Blair Waldorf do?’-potloden (Etsy.com, 3 stuks voor 4,22) – Sinds ik Gossip Girl kijk wil ik letterlijk alles hebben wat met die serie te maken heeft. Shirts, posters, schilderijen en zelfs potloden. Alles waar ‘Blair’ of ‘Chuck’ op staat doet mijn hart sneller kloppen. Zo ook deze fantastische potloden met de tekst ‘What would Blair Waldorf do?’ die ik vond op Etsy. Je kunt trouwens kiezen uit meerdere kleuren, maar girly roze lijkt mij het tofst. ❤

3. Vetplantjes (Action, 1,35) – Ik zit helemaal in de moestuinplantjeshype, maar vetplantjes vind ik ook geweldig. Ik zie ze steeds vaker langskomen op Instagram, en het ziet er zo leuk en lief uit! Ook zijn de plantjes super makkelijk om te verzorgen. Twee vliegen in een klap zeg ik! Deze vetplantjes ga ik dus zeker even kopen bij Action (lekker goedkoop ook! yay!).

4. Dubbelzijdig fotoframe met veertjes (Action, 1,79) – Ook fotolijstjes komen aan de lopende band voorbij op Instagram. Deze van Action zag ik laatst voorbij komen – zo leuk! De afbeelding met de veren zit in het midden van het frame en daaromheen zit nog glas, zodat je er door kunt kijken. Beetje moeilijk uit te leggen, maar het is mooi en ik wil het hebben. 🙂

5. Roze slip-on sneakers (Loavies, 34,95) – Was ik eerst nog aan het twijfelen of ik Nike’s moest kopen, ben ik nu helemaal weg van slip-on sneakers (of terwijl: makkelijke instappers). Zo ideaal voor de zomer, en je stapt er zo in. Ik zag ook hele mooie slip-on’s van Vans, maar die zijn volgens mij nog niet verkrijgbaar omdat het bij de nieuwe zomercollectie hoort. Deze sneakers van Loavies vind ik in ieder geval ook geweldig, dus wie weet bestel ik deze binnenkort wel!

Dat was mijn eerste On My Wishlist al weer. Het lijkt me leuk om het vaker te doen. Niet elke week natuurlijk, maar misschien eens per maand? Laat het weten als je dit leuk vond! Tot de volgende blogpost. 

One thought on “On My Wishlist #1

  1. Pingback: Shopped: Action | We Call It Beauty

Geef een reactie

