Review: miniinthebox.com | iPhone-hoesjes

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een iPhone 5c. Het heeft lang geduurd, maar eindelijk ‘hoor ik er nu ook bij’. Om dit prachtige apparaat te beschermen, had ik natuurlijk een leuk hoesje nodig. Al snel kwam ik er achter dat de meeste winkels zich enkel en alleen richten op de iPhone 5/5s. Maar toen was daar miniinthebox. Vandaag laat ik niet alleen mijn nieuwe aankopen zien, maar vertel ik jullie ook wat meer over deze webshop. Snel verder lezen dus.

Door Anna

IMG_0322

Ik moet het toegeven: toen ik voor het eerst op minisinthebox terecht kwam, vertrouwde ik het niet helemaal. Het was me allemaal iets te goedkoop en het kwam van iets te ver weg. Toen ik dringend een hoesje nodig had, besloot ik toch nog eens een kijkje te nemen.

IMG_0319Allereerst viel mijn oog op deze beauty. Een doorzichtige case met witte hartjes. Ik bestelde ‘m voor zo’n €2,-. Omdat dit hoesje doorzichtig is, kun je mijn telefoon er nog mooi door heen zien. Dat vind ik wel zo fijn, omdat ik zo trots ben op mijn nieuwe iPhone.

Ook kocht ik een donkerblauw hoesje met olifantjes. Ontzettend schattig en wederom betaalbaar. Wel jammer dat ‘ie donker is. M’n iPhone lijkt nu zwart, wat op zich geen probleem is, maar ik heb ‘m niet voor niets in het wit besteld… De olifantjes bleven me intrigeren en dus heb ik deze ook voor zo’n 2 á 3€ aangeschaft.

IMG_0324

Bij miniinthebox kun je heel gemakkelijk via iDeal betalen. Je hebt dus geen creditcard of PayPal nodig, zoals bij de meeste buitenlandse webshops. Mijn bestelling was betaald, nu begon het lange wachten… Een groot nadeel aan deze leuke online store: je moet 10 tot 20 dagen wachten op je aankopen. Bij mij duurde het tien dagen. Was het het wachten waard?

Ja en nee. De hoesjes zijn net zo mooi als op de foto, ze waren goedkoop en ze beschermen mijn telefoon. Maar… omdat de hoesjes zo goedkoop zijn, hoef je ook niet veel kwaliteit te verwachten. Op het mooie doorzichtige glas zijn super snel krassen te zien. Ook trekt die hoesje erg veel stof aan. Zowel aan de binnen- als buitenkant van het hoesje. Op de olifantenprint zijn beschadigingen minder goed gezien, maar het plastic is erg dun, dus bij de hoekjes is mijn hoesje aan gescheurd. Jammer, maar ze doen het nog wel. En voor dat geld is het best te doen. Ik zou zeggen, bestel een paar hoesjes, wissel ze af. Zo gaan ze wat langer mee en kun je toch genieten van een mooie phone case.

Wat is jouw ervaring met miniinthebox?

 

 

Geef een reactie

