Dipdye at home | L’Oréal Preference Ombre

Anderhalf jaar geleden verfde ik mijn haar al een keertje met de L’Oréal Ombre kit. Inmiddels heb ik mijn haar alweer kort geknipt en is er niets meer over van mijn blonde lokken. Tijd voor verandering!

Door Anna

10991111_1007012889327907_4088157023581499192_n

Toen ik afgelopen vrijdag door de stad liep, viel het me meerdere keren op dat alle L’Oréal haarkleuringen afgeprijsd waren naar €10,-. Bij Kruidvat én Etos waren acties rondom haarkleuring. Helaas voor jullie was deze actie tot gisteren geldig. Over de acties van komende week kan ik jammer genoeg niets zeggen. Ik zou zeggen, breng de twee eens een bezoekje en vogel het uit. Het is zeker aan te raden.
In een split-second besloot ik de kit te kopen en diezelfde avond nog was mijn haar geverfd. Ik kocht de kleur 01. De vorige keer had ik de kleur 03, daar werd mijn haar echt blond van. Ik besloot het dit keer dichter bij mijn eigen haarkleur te zoeken.

Veel mensen zijn bang om zelf hun haar ombre te verven, maar met deze kit is het echt een eitje. Je hebt alleen wat geduld nodig en het is ook handig als je iemand hebt die je even kan helpen. In mijn geval was dit mijn zusje, zij verfde mijn haar, ik dat van haar.
In de kit vind je ten eerste verschillende vloeistoffen en crèmes die je met elkaar moet mengen (dat wijst zich vanzelf in de beschrijving). Daarnaast zit er een borsteltje bij waarmee je de verf makkelijk door het haar kunt verdelen. Ook zitten er handschoenen bij en een verzorgende shampoo voor na het verven.
Normaliter kost de ombre-kit €15,99. Zeker de moeite waard, als je het mij vraagt. Wat wel jammer was, was dat ik verf overhield die ik niet kan bewaren. Je kunt ook met z’n tweeën een kit kopen en allebei je haar ombre verven. En als je dat dan doet, laat het me even weten en stuur ons foto’s via social media! Vinden we leuk.

One thought on “Dipdye at home | L’Oréal Preference Ombre

Geef een reactie

