Review: KitKat Coconut & Peanutbutter

Amerikaans snoep, ik ben er gek op. De schappen bij Jamin liggen er vol mee en op internet kun je ook een overload aan Reeses, Poptarts en ander Amerikaans snoep bestellen (hier bijvoorbeeld). Maar tot mijn grote verbazing is er nu ook American candy te koop bij Action, KitKat in twee verschillende smaken om precies te zijn. Of die de moeite waard zijn om te kopen? Tijd voor een review!

Door Paula

Kitkat (1)

Kitkat (2)

KitKat Coconut of terwijl KitKat met een kokos(noot) smaakje. Hoewel deze smaak me niet meteen aansprak is ‘ie toch best lekker. Het doet me denken aan Bounty’s, maar dan met een veel subtielere smaak. Ik houd niet zo van Bounty’s maar deze KitKat vind ik toch wel heel lekker. Ik denk niet dat iedereen dit lekker vind, maar proberen kan natuurlijk altijd.

Kitkat (5)

De KitKat ziet er trouwens zo uit. Het is de Chunky-versie. Een grote chocoladereep met dikke brokken. In elke verpakking zitten vier van zulke repen. Lekker unhealthy dus (want de neiging om alles op te eten is groot, trust me), maar dat mag best een keertje! 😉

Kitkat (3)

Mijn favoriet: KitKat met pindakaas! In veel Amerikaans snoep zit pindakaas, denk bijvoorbeeld aan Reeses, Butterfinger en M&M’s met peanutbutter. Zelf heb ik wel eens Reeses gehad en dat vond ik heel lekker. Ik was dan ook het meest benieuwd naar deze smaak.

Kitkat (4)

En ja, deze smaak is mijn favoriet. Als je nog nooit Amerikaans snoep met pindakaas hebt geproefd moet je dat zeker doen. Het smaak heel anders dan de normale pindakaas die we in Nederland kennen, maar het is onwijs lekker. Aanrader dus!

Kitkat (6)

Close-upje van de binnenkant. De bovenste laag is duidelijk pindakaas. Njum! 🙂

KitKat Coconut en KitKat Peanutbutter zijn momenteel te koop bij Action voor 1,49 (pak van vier chunky’s)

Geef een reactie

