Everyday make-uplook | 2015

Je make-uplook hoeft niet duur te zijn. Echt niet. En vandaag ga ik dat aan jullie bewijzen. Ik heb ook maar een vrij simpel bestaan en krijg geen gratis producten thuis gestuurd om even uit te proberen. Ik geef ook niet zoveel om make-up, maar toch vind ik het leuk om er mee te spelen. Zo nu en dan. Toen ik toch bezig was besloot ik het voor jullie vast te leggen. Daarom vandaag mijn everyday look met uitsluitend budgetproof producten! Let’s get started.

Door Anna

IMG_0198

Ik begin met de basis (goh, verassend!). Ik gebruik geen foundation, alleen wat concealer om hier en daar wat rode plekjes weg te werken. Daarna gebruik ik een poeder: enerzijds zodat mijn concealer op z’n plek blijft, anderzijds om mijn gezicht mat/egaal te maken. Ideaal als je het mij vraagt en veel natuurlijker dan foundation. Ten slotte breng ik een mooie roze blush aan.

IMG_0232
Producten op de foto: ETOS Blush, Smooth Pressed Powder van Miss Sporty, Powder Brush HEMA.

Next: de ogen. Voordat ik poeder aanbreng, breng ik altijd wat concealer aan onder mijn ogen. Ik breng dit aan in een driehoek naar beneden (zie hier voor voorbeeld). Daarna krul ik mijn wimpers. Ik heb lange tijd niet het nut hiervan ingezien, maar wauw, wat een verschil. Een aanrader hoor, ook al denk je dat het onzin is. Ik doe niks op mijn ogen. Ik heb geen zin om daar tijd voor vrij te maken en ben er ook ontzettend slecht in. Slechts een laag mascara en klaar is kees.

IMG_0233Producten op de foto: Pump Up Booster Mascara van Miss Sporty, Brightening concealer No. 01 van ETOS, wimperkruller van HEMA.

Als laatste breng ik een mooie kleur aan op mijn lippen. Dit verschilt per dag. Soms heb ik alleen wat lippenbalsem op, soms zijn ze roze, soms rood. De perfecte everyday lipkleur heb ik nog niet gevonden. Wat ik in ieder geval altijd in mijn tas heb zitten is de lip butter van Nivea. En op de foto van vandaag draag ik een roze lipkleur.

IMG_0243Producten op de foto: Diamond Shine Lipstick No. 11 van HEMA, Lip Butter van Nivea.

Bovenstaande producten gebruik ik bijna allemaal dagelijks. Het zijn goedkope producten, allemaal zeer fijn in gebruik. Voor een feestje gebruik ik soms wat meer. Als jullie een review willen zien van één van de producten, laat dan even een reactie achter.

Om het af te maken, gebruik ik mijn favoriete parfum van dit moment: See by Chloë. Een heerlijke geur die je prima iedere dag kunt dragen.

IMG_0226

En voordat ik het vergeet, ik ben gewoon doorgegaan met mijn dagelijkse inspiratie-post op Instagram. Alle foto’s kun je hier bekijken. Volg me voor een dagelijkse portie quotes, afbeeldingen en inspiratie!

Enjoy your monday, darlings. 

Geef een reactie

