Fashionloves #5

Een spijkerbroek met gaten bij de knieën, wollige truien, warme winterjassen of fleurige jurkjes in alle kleuren van regenboog, comfortabele slippers en schattige spijkerblousjes. In deze rubriek ‘Fashionloves’ bespreek ik mijn favoriete outfits die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen op internet. Outfits van bloggers die alles goed weten te combineren, waarvan ik denk dat het stylish is. 

Door Paula

Lookbook.nu lijkt een stuk minder populair te zijn dan vroeger, vandaar dat ik het tijd vond om deze rubriek om te dopen tot ‘Fashionloves’ (was: ‘Lookbookloves’). Verder is alles hetzelfde! 😉

http://themysteriousgirl.ro/2015/01/merci/

Larisa van The Mysterious Girl draagt hier een mooie donkerblauwe jas met basic wit shirt, donkerrode broek en rode tas. De look viel me op door haar jas, zo’n jas heb ik zelf namelijk ook! Zij combineert ‘m hier heel leuk met een donkerrode broek. Die combinatie vind ik onverwacht mooi en klassiek staan. Verder is haar look (voor zo ver ik kan zien) heel basic door het witte shirt met ‘Merci’ er op.

http://www.fogdancing.blogspot.nl/2015/01/valentine-look.html

Ook weer een simpele look met een mooie jas: deze valentijnslook van een Poolse fashionblogger. Ik vind de jas echt heel mooi vanwege de donkergroene kleur. Bijna sprookjesachtigmooi, maar dat komt vast ook door het prachtige gebouw op de achtergrond. De jas staat mooi bij haar donkerbruine haren en de gouden ritsen maken het geheel af.

http://www.neginmirsalehi.com/fashion/into-the-woods

Negin, die ook uit Nederland komt, is al een tijd lang een bron van inspiratie voor me. Op Instagram komen de mooiste outfits van haar voorbij in mijn feed. Jaloersmakend soms, haar outfits. Altijd weet ze simpele outfits tot iets leuks te maken. Net als deze outfit: een mooie donkere skinnyjeans, makkelijke schoenen en een wollige jas. Heel erg mooi. Vooral skinnyjeans combineren met wat ‘groffere’ schoenen vind ik erg leuk, dat doe ik zelf ook met mijn chelseaboots.

Tot zo ver de inspiratie die ik deze week tegenkwam op Instagram, Lookbook en blogs. Ik wil vaker dit soort blogposts schrijven, ik merk dat ik het heel leuk vind namelijk. Hopelijk vinden jullie het ook leuk om te lezen. 😉 Tot de volgende blogpost.

2 thoughts on “Fashionloves #5

  1. Pingback: Zo combineer je een buttonrokje | Chapter 2

Geef een reactie

