21 DAGEN CHALLENGE: LEVEN VOLGENS DE VOEDSELZANDLOPER | UPDATE 4

Daar is ‘ie weer. Mijn wekelijkse update. Hoe het met me gaat? Goed. En met mijn challenge? Ook. Lees snel verder over mijn week. En klik hier om te weten waar mijn challenge over gaat.

Door Anna 

Schermafbeelding 2015-01-18 om 21.26.42

Omdat een dagboek wel heel lang werd heb ik een lijst gemaakt met wat ik wanneer en hoe laat heb gegeten. En een kort stukje over mijn dag wanneer ik dat nodig vond.

Maandag (dag 8)
10:00 uur: ontbijten met yoghurt, granen en cranberry-mix
19:00 uur: boekweitpannenkoeken
En ja dit is bizar slecht. Maar tussendoor at ik hier en daar wel een havermoutkoekje of een appel. Ik had gewoon geen honger die dag. En daarnaast had ik het nogal druk, dus dacht ik niet echt na over eten.

Dinsdag (dag 9)
10:00 uur: roggebrood met een eitje
18:00 uur: lasagne met salade
HUH?! Lasagne? Ja, vandaag maakte ik een uitzondering, omdat ik naar een verjaardag ging. Dit had ik van te voren al ingecalculeerd. Wederom at ik tussendoor wat fruit.

Woensdag (dag 10)
10:00 uur: yoghurt met havermout
13:30 uur: salade met kip en kikkererwten
17:00 uur: work-out van een uur (met kleine stapjes hè, ooit train ik elke dag)
18:45 uur: kippensoep

Donderdag (dag 11)
11:00 uur: ontbijten met fruit
14:30 uur: twee eitjes
19:30 uur: bulghur, doperwtjes en vis (wauw, eerste normale avondeten van de week)

Vrijdag (dag 12)
02:00 uur: vissticks (ja, we kwamen terug uit de stad)
10:30 uur: vanilleyoghurt met havermout
14:00 uur: nog meer vanilleyoghurt en een stuk fruit
19:00 uur: salade met geitenkaas en wat wokgroenten
Later op de avond wat chips (oeps, weekend hè)

Zaterdag (dag 13)
12:00 uur: griekse yoghurt met honing
14:30 uur: omelet met kaas en paprika
18:00 uur: salade met bloemkool, cheddar, druiven en hazelnoten (GE-WEL-DIG RECEPT) en wat witlofsalade
Later op de avond chocola bij de thee…

Zondag (dag 14)
11:00 uur: witlofsalade
15:00 uur: high-tea (had een verjaardagsfeestje en ja sorry, dan ga ik niet moeilijk doen. Ben niet allergisch of zo)
High-tea ging ongeveer door tot 18:00 uur, daarna ook niets meer gegeten. Tijdens de high-tea heb ik een scone en wat sandwiches gehad, maar verder ook niet volgegeten. Ik merk dat mijn maag kleiner is geworden. Heb minder behoefte aan eten, omdat ik lichte maaltijden gewend ben. Als ik zoals afgelopen weekend dan eens chips eet ’s avonds heb ik ook meteen buikpijn.

Algemeen
– plattere buik (yay!)
– minder behoefte aan eten
– afgevallen
– gladde huid (wauw!)

Liefs,
Anna

– ENJOY YOUR DAYS –

P.S. Deze week heb ik natuurlijk een beetje gecheat hier en daar, maar nu mijn laatste week er aan komt, ga ik er nog zeven dagen keihard tegen aan. Geen feestjes gepland, dus ga gewoon weer op de gezonde tour. Al vind ik zelf dat ik het best goed doe 😉

Geef een reactie

