REVIEW: Sephora douchegels

Twee weken geleden was ik in Parijs en ik kon natuurlijk niet naar huis zonder een bezoekje aan Sephora. Vandaag een review van twee totaal verschillende, maar heerlijke douchegels van dit geweldige merk. 

Door Anna 

reviewsephora

 

Dat is lang geleden. Een beauty-artikel van mijn hand is vrij uniek. Het was de hoogste tijd. En natuurlijk een leuke afwisseling met al mijn artikelen over voeding. Deze twee douchegels zijn echte aanraders. Wil je weten waarom? Lees dan snel verder.

Hydrating & energizing shower gel, good-mood booster
Een shower gel met een good-mood booster? Echt iets voor mij. Zeker na lange, drukke dagen vol deadlines is dit heerlijk. Normaal geloof ik niet zo in die praatjes ‘good- mood’, ‘destressing’ etc. Maar in Parijs is alles mooi en deze fles keek me zo uitnodigend aan. Hij moest mee!

DSC_0334

Deze douchegel ruikt lekker sterk, met zo’n vrolijke geur. Moeilijk te omschrijven. Het deed me ook wel een beetje hier aan denken. En je zult het niet geloven: er zitten gojibessen in. Ja je weet wel, die superfoods waar iedereen het over heeft. Ze schijnen je ook veel energie te geven wanneer je ze eet. In dit product is dus een extract van de bes verwerkt, goed voor die energie (en natuurlijk vol met antioxidanten). Ook heerlijk om de dag te beginnen met deze heerlijke douchegel, dus.

Ten slotte zit er nog HydroSenn+ in. Maakt je huid blijkbaar zachter. En ik moet toegeven. Na een aantal douchebeurten met dit goedje is mijn huid heerlijk zacht en dus goed gehydrateerd. Of ik er nu echt meer energie van krijg? Dat weet ik niet precies. Wat ik wel weet, is dat deze douchegel één van mijn nieuwe favorieten is. Wauw, heerlijk is ‘ie. Met een fijne sterke geur, die niet té sterk is. Yummie.

Green tea bubble bath & shower gel
Naast de good-mood booster nam ik ook nog een douchegel mee uit de vaste Sephora-collectie. En omdat ik van frisse geuren en kleuren houd, koos ik voor de groene flacon. Met de geur van groene thee. Heerlijk, mijn favoriete thee.

DSC_0399

Dit product is niet alleen een shower gel, maar je kunt er ook prima mee in bad. Het is een lekker schuimend product. Naast het thee-extract hebben ze ook nog heerlijke bloemen- en fruitgeuren in de douchegel gedaan. Hmmmm. Oh, én er zit vitamine E in: beschermt je huid voor een zachte huid. En dat hebben we toch allemaal nodig met dit vreselijke weer?

En meiden, kunnen we het even hebben over deze verpakking? Gotta love the modern look! De verpakking is rond én bol en welke kleur/geur je ook kiest: het is altijd een feest, want wat is deze verpakking vrolijk! En mooi, dat ook. Zeker het kopen waard hoor.

Enjoy your day beautifuls!

2 thoughts on “REVIEW: Sephora douchegels

Geef een reactie

