Jaaroverzicht We Call It Beauty

Het jaar is bijna om, wat is het snel gegaan! Anna en ik schreven het afgelopen jaar behoorlijk wat blogposts, hebben eindelijk een goed schema bedacht zodat er elke week drie of vier blogposts online komen en maakten samen een Instagram-account aan voor onze blog (@wecallitbeauty). We hebben een heleboel gedaan als ik het zo opnoem. Vandaar dat ik een jaaroverzicht heb gemaakt over We Call It Beauty. Ben je al benieuwd naar welke blogposts het meest gelezen zijn? Lees dan mee.

Door Paula

Schermafbeelding 2014-10-31 om 17.20.26

De meest gelezen blogposts van 2014

Het was nog maar net 2014 toen Anna een blogpost schreef over het preppen van je haar. Mascha van Beautygloss deed het in haar video alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Zo kreeg je volgens haar betere krullen die langer zouden blijven zitten. Anna testte of het echt werkte, en ja: ze kreeg krullen in haar steile haar. Kijk hier maar eens. De blogpost staat met stipt op een van meest gelezen blogpost dit jaar, het werd namelijk 614 keer bekeken. WHUUUUT?!

Van 4 januari 2014 naar 4 juni 2014 (ik denk dat Anna een nieuw geluksgetal heeft, haha!). In de zomer liepen veel meiden met een kimono, helemaal hip and happening. Anna schreef er een artikel over en deed er vooral veel foto’s bij van bloggers die een kimono droegen. Goeie zet, want de blogpost werd 301 keer bekeken.

1261857_Kimono

En nu wordt het pas echt eng, want 4 januari en 4 juni waren topdagen afgelopen jaar. Maar 4 april ook, ja echt. Ik schreef toen een persoonlijk stukje over ombre haar, dat wilde ik heel graag. De dag er na ging ik naar de kapper en kreeg ik blonde lokken. De blogpost lees je hier. En deel 2 met foto’s van m’n nieuwe coupe, hier. Oh ja, ik kreeg 185 views. 🙂

Instagram @wecallitbeauty

Anna en ik hebben sinds 2014 een Instagramaccount, speciaal voor onze blog. Als er een blogpost online komt staat het altijd daar op. Ook kun je soms een kleine preview zien van een komende blogpost. Dus als je ons nog niet volgt: doe het nu! Klik hier om naar onze Instagram te gaan. Een paar leuke Instagramfeitjes:

> In Oktober 2014 deden ze de oktoberchallenge. Anna plaatste op de oneven dagen een foto, ik op de even dagen.
> Bij 100 volgers deden we een winactie en kon je een HEMA-pakket winnen. How nice? Dus als je van winacties houdt mag je ook best op ‘follow’ klikken.
> Op dit moment hebben we 159 volgers.
> December 2014? Toen deden we mee aan de kerstchallenge (#InstaAdventYDI) van Liliane. Onwijs leuk om te doen. Onze feed staat vol kerstachtige kiekjes daardoor. 😉

November Fav's (7)

Een beetje falen in 2014… ach ja.

Een jaar zonder een beetje falen zou raar zijn toch? Ik maak soms ook wel eens een blooper, zak voor een tentamen terwijl ik me kapot heb geleerd of ik voel me even niet zo vrolijk. Wat betreft We Call It Beauty hadden we ook wel een beetje een faalmomentje. We wilden namelijk een domeinnaam maken, maar WordPress aan een .nl-domein koppelen bleek toch veel te lastig. Oops! Nja, volgend jaar doen we weer een poging.

Faal 2 waren onze ‘dipjes’. Opeens geen inspiratie om te bloggen of de mega-dip in de zomervakantie toen we totaal gesloopt waren van het tweede jaar van onze studie. We promise: dat gaat niet meer gebeuren in 2015.

Eindelijk een vast blogschema!

Dit jaar maakten Anna en ik eindelijk een goede planning voor We Call It Beauty. Nu verschijnen er drie/vier artikelen per week. Maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag (of zondag). Wie op welke dag schrijft verschilt per week, de ene week heb ik maandag en vrijdag en de andere week heeft Anna deze dagen. Maar al met al: het is veel overzichtelijker en er komen regelmatiger blogposts online!

cropped-20141024_120635.jpg

Naar &OtherStories in Amsterdam. Ik maakte er een fotoverslag van.

Onze lezeressen

Ook al is onze blog nog niet enorm groot, we zijn ontzettend blij dat onze blogposts gelezen worden. Of dat jullie reageren op Instagram, dat is zo gezellig! De meeste lezeressen komen natuurlijk uit Nederland (10.234 bezichtigingen in 2014). Daarna volgen Belgie, Amerika, Duitsland en Frankrijk. Grappig om te weten he? :’)

Anna en ik wensen jou, als lezeres van onze blog, een fantastisch 2015 toe. Bedankt dat je de tijd neemt om op onze blog te kijken, een blogpost leest en soms misschien wel reageert. ❤

Tot volgend jaar! X

Geef een reactie

