Christmas TAG

Ik houd van kerst, ieder jaar weer. Heerlijk eten, mijn nagels rood lakken en de kerstboom versieren – ik vind het allemaal even leuk. Toen ik de Christmas TAG zag bij Vera Camilla dacht ik meteen: ”Dit moet ik ook doen!”. De tag bestaat al een jaar trouwens, maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk! 😉

Door Paula 

Kersthoekjes 2014 (6)

Wat is je favoriete kerstliedje?

De classics All I Want For Christmas Is You en Last Christmas blijven leuk vind ik, maar ze zijn niet mijn favorieten. Ik vind kerstliedjes die bijna niemand kent een stuk toffer. Wist je bijvoorbeeld dat Lady Gaga ook een kerstliedje heeft (zie hieronder). Dat is een van mijn favorieten. Maar Mistletoe van Lucy Hale is mijn favoriet op dit moment.

Wat is je favoriete kerstfilm?

Met de kerstdagen komen er altijd veel films op tv, meestal kijk ik Narnia (ook al is dat niet echt een kerstfilm). Maar een echte kerstfilm? Hmm.. ELF!

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Een goed boek! Ik vraag dit jaar Het Rosie Project van Graeme Simsion. Qua beauty wil ik heel graag een mooi parfum, zoals Daisy Dream van Marc Jacobs.

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

Een glinsterende ooglook, rode nagels (met glitter) en een donkere kleur lipstick. 

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Ik draag normaal echt nooit jurkjes, maar met kerst vind ik dat onwijs leuk. Ik heb een mooi jurkje in een donkergroene kleur van Pull and Bear, dus ik denk dat ik die aantrek. Ook al ben ik thuis met mijn ouders en zusje – je opdoffen met kerst vind ik altijd leuk om te doen.

burgundy5

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Lastige keuze! Als het sneeuwt ga ik sowieso wel even naar buiten, maar ik zit toch het liefst binnen als het zo koud is. Dus, eerst even naar buiten en dan naar binnen om te genieten van een warme mok drinken.

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Met familie of vrienden (mensen van wie ik houd ik ieder geval) lekker eten. Zolang er mensen zijn van wie ik houd en er eten is ben ik snel tevreden. Oh ja, een gezellige sfeer mag uiteraard niet ontbreken.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Op Kerstavond ga ik cadeautjes uitpakken met mijn ouders en zusje. Ik kan echt niet wachten, want er liggen al veel cadeautjes onder de kerstboom. Eerste Kerstdag moet ik werken (ja echt, maar gelukkig alleen ’s ochtends en een deel van de middag), maar daarna schuif ik meteen aan tafel. We gaan dan namelijk gourmetten. En Tweede Kerstdag eten we ook gezellig samen thuis, van ontbijt tot diner. Ook ga ik denk ik even langs mijn oma, anders is ze helemaal alleen met kerst.

autumn6

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Een neppe die er uit ziet als echt.

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

Vooral groene (of limekleurige) en blauwe kerstballen, in dit artikel vertel ik er meer over.

Wat is je favoriete kerstsnack?

Van die schattige kerstblaadjes van chocolade, heerlijk! Schuimkransjes en andere dingen met chocolade vind ik ook allemaal lekker.

En dat was de kersttag! Anna en ik wensen je alvast een fijne kerst toe. Tot de volgende blogpost! 🙂 

Geef een reactie

