Diary of the week: 8 t/m 14 december

Het is nooit te laat om een nieuw project te starten, toch? Omdat het vandaag maandag is wil ik jullie graag meenemen in een dagboek van afgelopen week. Ik weet nog niet zo goed of ik dit vaker ga doen of niet. Dat ligt ook aan wat jullie, lieve lezers, willen. Voor nu in ieder geval wat foto’s van afgelopen week: wat heb weer veel meegemaakt en wat was het leuk!

Door Anna

mijnweekinfoto's1

Maandag ben ik de hele dag op school geweest, we hadden een ontzettende leuke opdracht. We moesten namelijk een fictief tijdschrift vormgeven om te oefenen voor ons InDesign-tentamen. Erg leuk en ook heel grappig om te doen. Hier heb ik helaas geen foto’s van. Na de colleges ging ik door naar vriendinnetjes en hebben we heerlijk gekaasfondued. Verder keken we TFIOS en ja, we moesten allemaal huilen.

DSC_0123

Dinsdag was niet heel bijzonder, maar ’s avonds ging ik met Esther & Paula richting Schiphol. Daar aten we heerlijke pizza’s en vervolgens logeerden we in Amsterdam (waarom? Lees snel verder!). We keken naar Gooische Vrouwen, heerlijk avondje. Op onderstaande foto’s zie je Paula bij een enorme kerstboom op Schiphol en een foto in de prachtige Victoria’s Secret-store.

Snapchat--5715274595978157150 DSC_0125

 

Woensdag zijn we naar de audities van SO YOU THINK YOU CAN DANCE geweest! Daarom sliepen we dus in Amsterdam, das toch iets dichter bij Haarlem dan Groningen. Voor dag en dauw uit de veren, maar wat was het geweldig. O ja, we zaten NAAST – ja echt, NAAST – Jan Kooijman. Ik ben nog steeds in de wolken.

IMG_20141214_153308 IMG-20141210-WA0009

 

Donderdag en vrijdag waren heel druk, ik heb ook geen foto’s gemaakt die dagen. We hadden een enorme opdracht die vrijdag af moest zijn, dus daar heb ik eigenlijk al mijn ‘vrije’ tijd in gestopt.

Vrijdagavond was ik dan eindelijk klaar met alles wat ik moest doen en kwam mijn zusje langs 🙂 We hielden een Twilight-marathon, hmmmm.

sgfBGH4ZDX

 

Zaterdag ging ik eerst op zoek naar leuke jurkjes voor kerst met mijn zusje. Ik heb een exemplaar mee naar huis genomen. Ik weet nog niet of ik hem met kerst aan ga doen, maar ik ben in ieder geval wel heel blij met mijn nieuwe aankoop. Aan het eind van de middag ging ik naar mijn oppasadres en daarna, laat in de avond, ben ik nog gezellig de stad ingegaan!

IMG-20141214-WA0006

 

Zondag was een enorme chilldag. Lekker de hele dag in bed gelegen en series gekeken. Moet ook kunnen, toch?

IMG_20141214_152957

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat me ook vooral weten of jullie dit vaker willen lezen? Ik doe niet zulke interessante dingen hoor, maar misschien vinden jullie het leuk om het te lezen/zien.

Liefs,

Anna.

3 thoughts on “Diary of the week: 8 t/m 14 december

Geef een reactie

