Review: Kevin Murphy | Shampoo & Conditioner

Ik lig lekker in bed naar een serie te kijken, als de bel gaat. Het is zaterdag en dat betekent dat er niemand thuis is in dit studentenhuis. Met moeite kom ik dus maar naar om naar beneden te rennen. ‘Ik heb een pakketje voor Anna’, hoor ik de postbezorger zeggen. ‘Uh ja, ja dat ben ik…’, stamel ik.

Door Anna

DSC_0285

Die dag ontving ik de beste shampoo die mijn haar ooit gekend heeft. Gratis en voor niets, gewonnen met een mail en winactie van Vogue. Ik wist niet dat het nog kon. Het was dat ik net mijn haar gewassen had, anders was ik gelijk onder de douche gesprongen.

Ik ontving een shampoo en een conditioner, ze heten hydrate.me.wash en hydrate.me.rinse. En WAUW wat wordt mijn haar er zacht van. Dacht je alles gehad te hebben? Dan moet je je haar eens wassen met Kevin Murphy. Je zult verstelt staan, dat deed ik namelijk wel.

De geur van de producten is ook zeer aangenaam, altijd een leuke bijkomstigheid, toch? De flesjes die ik heb gekregen bevatten 100 ml, dus ik ben er erg zuinig mee. Ze kosten immers €14,95 per flesje, niet niets.

Zacht en glanzend haar, een aangename geur die de hele dag om je heen hangt? Kan het nog beter? JA! Als ik mijn haar met deze shampoo was, heb ik zelfs het idee dat mijn haar langer schoon blijft. Ik heb namelijk ontzettend snel last van vet haar en was behoorlijk vaak mijn haar. Maar als ik Kevin Murphy gebruik heb ik oprecht langer schoon haar.

Je snapt het, deze shampoo is gewoon fantastisch. Maar ik weet nog niet zeker of ik deze shampoo snel weer zal aanschaffen. Dit heeft alles te maken met de idiote hoge prijzen. Jammer, maar dat heb ik er toch net niet voor over. Voor nu geniet ik er met elke wasbeurt van, maar het is vooral luxe. Je hebt het niet nodig, natuurlijk. Maar… het blijft fijn! That’s the thing with luxury. 

One thought on “Review: Kevin Murphy | Shampoo & Conditioner

Geef een reactie

