Voorbereid de winter in met de kaarsen van IKEA

Na een drukke week school besloot ik een bezoekje aan IKEA te brengen. Gewoon, voor de fun. En omdat ik me natuurlijk niet kon inhouden, nam ik ook iets mee. Waaronder: een kaars die naar speculaas ruikt. Dat is toch fantastisch? Helemaal in deze tijd van het jaar. Go IKEA!

Door Anna
 kaarsenikea3

Ik ben gek op kaarsen, ik heb er elke dag wel een paar in mijn kamer branden. Maar dit zijn echte geurkaarsen, die had ik nog niet zo vaak gehad. Ik vind het geweldig. Ik kocht drie stuks, ze stonden verdeeld door de winkel heen. Ik wilde er eigenlijk maar één kopen, maar ja. Je kent het vast zelf wel.

kaarsenikea1

De kaarsen zitten in glazen potten, je kunt ze dus overal neer zetten voor een lekkere frisse geur in je huis. Ik kocht drie verschillende geuren, waarvan ik niet precies weet waar ze naar ruiken.

De roze is zacht, romig en zoetig en de groene is juist weer wat frisser. En de topper, de klap op de vuurpijl: de speculaaskaars. Ik ben om! Jij ook? Hij kost slechts 0,99€, dus ren naar de dichtstbijzijnde IKEA en graai de schappen leeg.

kaarsenikea2

De grotere kaarsen zijn een euro duurder, maar ook zeker de moeite waard. Cosy up with IKEA. Enjoy!

Geef een reactie

