Blogposts I love #1

Tussen de grote hoeveelheden blogposts is het soms lastig zoeken naar mooie blogposts. Ik zet in deze rubriek regelmatig de blogposts op een rij die ik de moeite waard vind, blogposts die wat mij betreft iedereen zou moeten lezen. De pareltjes die ik deze keer met jullie deel zijn heel verschillend: van een column tot een idee met notitieboekjes. Kijk mee.

Door Paula

http://www.teskuh.nl/2014/11/08/25-manieren-om-je-notitieboekjes-te-vullen/

Wie notitieboekjes in overvloed heeft kent het probleem: niet meer weten wat je met zo’n boekje moet doen. In de blogpost van Teske lees je 25 manieren hoe je je notitieboekje kunt invullen. Geen lege notitieboekjes meer die eeuwen in de kast blijven liggen dus! Ik vond vooral het idee om een notitieboekje om te dopen tot receptenboek heel handig, zo kun je alle lekkere recepten opschrijven. Denk: de lekkere taart die je zag bij Foodgloss of die heerlijke ovenschotel van je moeder/vader/oma/tante.

http://athousanddandelions.nl/cityguide-de-negen-straatjes-amsterdam/

Bij Maaike van A Thousand Dandelions kwam ik een hele leuke cityguide tegen, een soort reisgids in de vorm van foto’s en tekst. In haar blogposts neemt ze je mee door de negen straatjes in Amsterdam. Handig voor iedereen die niet enorm bekend is in Amsterdam en er (net als mij) ook eens heen wilt maar het nooit kan vinden (ik had geen idee waar het precies was namelijk). Maaike vertelt welke winkeltjes zij het leukst vindt, zo handig. Ik heb nu al zin om er eens heen te gaan. :’)

http://www.dagdromend.nl/voel/waar-ik-bang-voor-ben/

Laura schreef een mooie blogpost over bang zijn. Iedereen is natuurlijk wel eens bang, maar toegeven is vaak lastig. Ondanks dat dit maar een hele korte blogpost is raakte de tekst me wel. Zo mooi omschreven!

http://www.youniqueblog.nl/2014/11/things-that-made-my-week-135.html

De blog van Femke behoort sinds kort ook tot mijn favorieten. Ze schrijft onwijs leuk en haar blogposts maken me vrolijk. Zeker deze blogpost ´´things that made my week´´, in die rubriek vertelt ze namelijk elke week welke dingen haar week een beetje leuker maken. Van grappige gesprekken tot haar blonde acties. Haha!

http://www.quarter-magazine.com/2014/11/05/column-jamie-li-mean-girls/

De columns van Jamie zijn voor mij ook altijd echte blijmakers. De manier waarop Jamie schrijft is zo leuk dat je binnen no-time de column alweer hebt uitgelezen. In deze column gaat het over hoe je overleeft als modemama op de crèche. Hilarisch.

Tot zover mijn favoriete blogposts van deze keer.

Until next time,
Paula.

One thought on “Blogposts I love #1

Geef een reactie

