Shopped: Xenos & Action

Een tijdje terug shopte ik een aantal spulletjes bij Xenos en Action. Tussen alle kerstballen en slingers door (die er al te koop waren) vond ik een paar leuke dingen die ik graag met jullie deel. Kijk mee!

Door Paula

Xenos-Action Haul (1)

Xenos-Action Haul (2)

Tekenblok (Action) – 0,89 cent

Ik nam bij de Action een tekenblok mee. Vroeger tekende ik onwijs veel, bijna dagelijks. Nu doe ik dat eigenlijk nooit meer, en dat vind ik heel erg jammer. Ik vind tekenen nog steeds leuk, maar door tijdgebrek (tentamenweken, deadlines die gehaald moeten worden.. en wacht: die serie op Netflix moet ik ook nog even zien) komt het er vaak niet van. Met dit tekenblok hoop ik dat ik weer een beetje mijn goede oude passie terug kan vinden.

Xenos-Action Haul (7)

Rendier (Action) – Ik weet niet meer precies de prijs, ik gok rond de twee euro!

Met alle kerstdingen in de winkels gaat mijn hart sneller kloppen: alle slingers, kerstballen en lichtjes.. ik vind het fantastisch. Bij Action vond ik dit rendier dat je kunt neerzetten. Momenteel staat het als decoratie in mijn boekenkast, maar ik denk er over om het ergens anders neer te zetten. Misschien in een leuk hoekje met kaarsjes? Ik vind het in ieder geval een leuke aanwinst.

Xenos-Action Haul (3) Xenos-Action Haul (4)

Mini Nutella kookboek (Xenos) – 1,99 euro

Zeg je Nutella, dan zeg je Paula. Ik hou (te) veel van Nutella, dus dit boekje moest ik meenemen. Het schreeuwde tenslotte bijna mijn naam in de Xenos. Je vind er recepten in die allemaal Nutella bevatten (ik overweeg om op Nutella-dieet te gaan hoor, wat is dit lekker.. haha!). Zo zie je op de foto een recept van Nutellagebak met laagjes.. oh my. Maar er staan ook hartige dingen in en tosti’s met Nutella en peer. Dingen waar ik nog nooit aan gedacht heb om het met Nutella te combineren in overvloed dus, en plaatjes om bij weg te kwijlen.

Tip: Vraag die boekje voor sinterklaas of kerst of maak er iemand anders blij mee!

Xenos-Action Haul (5) Xenos-Action Haul (6)

Kaneel geurkaars (Xenos) – 1,99 euro

Geurkaarsen horen er bij in het najaar vind ik. Ik ben dol op de geur van kaneel, dus voor mij staat dit bijna gelijk aan de hemel als ik ‘m aan doe. Ohh, wat heerlijk dit.

En dat waren mijn aankopen. Niet zo veel, maar wel een paar leuke dingen waar ik blij van word.

Until next time,

Paula.

Geef een reactie

