De octoberchallenge recap

Afgelopen maand deden we samen met met de #octoberchallenge op Instagram.

Vandaag plaats ik een soort dagboek van de afgelopen maand online, maar dan met de foto’s van de octoberchallenge. Wat hebben we zoal gedaan? Kijk mee.

Door Anna

Dag 1: een throwback naar vorig jaar! We waren die dag hard aan het werk voor ons tijdschrift.

Dag 2: we aten samen een heerlijke pastasalade als lunch op school.

Dag 3: een foto van mijn dag, ik werkte die dag thuis, mijn zusje kwam langs en ’s avonds pasten we samen op een heel lief kind.

Dag 4: Paula postte deze mooie quote om jullie wat extra inspiratie te geven.

Dag 5: het thema van die dag was Shadow en ik had geen idee wat ik moest doen, ik haalde dit mooie plaatje van weheartit.com (mijn nieuwe, oude verslaving)

Dag 6: vandaag maakten we bekend dat er een winactie zou plaatsvinden

Dag 7: gotta love candles! Ik raadde iedereen aan ze in te slaan deze herfst/winter

Dag 8: Paula kon de maan nergens vinden, maar maakte wel een foto van deze mooie waxinelichtjehouder.

Dag 9: ik vierde de herfstvakantie met Esther en deze geweldige appeltaart met koffie

Dag 10: de zomer kwam weer even terug en het was prachtig weer

Dag 11: ik was in Rotterdam voor de expositie The Future of Fashion is Now en dit was mijn lunch. Yum!

Dag 12: Paula ging het bos in. Nog steeds lekker aan het nazomeren.

Dag 13: we waren de hele dag druk bezig en gingen ’s avonds samen aan de chocolade fondue. Teveel aan m’n hoofd dat even vergat een foto te plaatsen. Op het laatste moment zette ik deze online.

Dag 14: beter laat dan nooit: onze foto van de heerlijke chocoladefondue.

Dag 15: ‘less is more’ inspireert me altijd maar weer, wilde het graag met jullie delen.

Dag 16: Paula deelde fruit, be happy, be healthy!

Dag 17: ik zat de hele dag heerlijk op de bank films te kijken en ’s middags racete ik snel naar de supermarkt om een heerlijke lunch te maken voor mezelf, mijn vriend en mijn broer.

Dag 18: Paula deelde haar to die for oogschaduwpalet. Jaloers!

Dag 19: dit was een erg leuke dag met mijn zusje. We gingen het bos in om foto’s te maken, die inmiddels ook online staan!

Dag 20: na een lange dag school in de trein naar huis lekker naar Lucy luisteren.

Dag 21: vandaag was ik de hele dag thuis en het regende non-stop. Lekker binnen gezeten met koppen thee en kaarsjes aan.

Dag 22: so cute! Baby pompoenen.

Dag 23: vandaag moest ik mijn sterrenbeeld delen. Ik zocht een mooi plaatje uit van weheartit.com.

Dag 24: we gingen naar Amsterdam voor de opening van & Other Stories! Het was super gezellig en toen we toch in Amsterdam waren zijn we ook nog even langs Mac gegaan, en Lush en Forever21 en en en waar niet eigenlijk?

Dag 25: vandaag deelden we onze gezamenlijke liefde voor Pretty Little Liars got to love that show!

Dag 26: een rustige studiezondag verdient een mooie quote.

Dag 27: ik deelde het nieuws dat ik met oud & nieuw lekker in Parijs zit.

Dag 28: hottie alert! Wie onze celebrity crush is? IAN HARDING NATUURLIJK! (julian morris is ook favoriet)

Dag 29: tsja, ik moest een sunset delen. Jammer alleen dat de zon nauwelijks schijnt. Ik haalde daarom een mooi plaatje van Parijs te voorschijn. Paris is never a bad idea!

Dag 30: in aanloop tot Halloween en met Paula’s liefde voor Lucy Hale vandaag een foto van Lucy Hale in Halloween-kostuum. Ze ging verkleed als Twitter.

Dag 31: last but not least HAPPY HALLOWEEN!

Wat vonden jullie ervan? Moeten we morgen weer beginnen met een nieuwe novemberchallenge? Of zullen we even tot december wachten? Dat is een interessantere maand, dat weet ik wel.

 

 

 

 

Geef een reactie

