Shopped: Costes

Ik liep al eens langs Costes in Amsterdam, maar liep toen door. Ik kende de winkel helemaal niet, tot vorige week woensdag. In Utrecht nam ik een kijkje binnen in de winkel. En: wauw! Ik ben een beetje verliefd geworden op deze winkel. In deze blogpost laat ik zien wat ik heb gekocht.

Costes Loves (2)

Dit schattige kaartje kreeg ik bij mijn aankopen, zo cute. Op de achterkant staat overigens dat je een kaartje aan een vriendin kunt sturen omdat de winkelketen een jaar bestaat. Leuk!

Costes Loves (3) Costes Loves (4)

Ik kocht twee dingen, namelijk een trui en een losvallend shirt. De donkerrode trui vond ik heel mooi, vooral omdat de kleur bij de herfst past. De leren stukken op de schouders vond ik ook mooi, ik heb een zwarte trui van New Yorker die dat ook heeft.

 

Costes Loves (5)

Het blauwe shirt is meer voor nu. Ik weet namelijk nooit wat ik moet aandoen, een trui is vaak net te warm en een t-shirt weer te koud. Zeker nu het steeds raar weer is, denk aan dagen waarop het opeens met bakken uit de hemel komt vallen en een nazomerse dag in september/oktober. Handig dus dat ik een optie heb gevonden die allebei kan handelen. Het shirt is namelijk niet heel dik, maar ook niet te dun. Er precies tussen in.

Costes Loves (6) Costes Loves (7)

Hier zie je de leren stukken op de schouders en de trui in zijn geheel. Het is strak bij de mouwen de aan de onderkant, dat vind ik fijn omdat het zo beter zit. Een wijd-uitlopende trui vind ik niet altijd zo fijn.

Costes Loves (1)

En het blauwe shirt. De mouwen zijn driekwart en de achterkant is iets langer dan de voorkant. Ik vind het een heel mooi shirt. Het is simpel en ik kan het vrijwel overal bij dragen. Zoals ik eerder al zei: met dit herfstige weer in Nederland is het perfect. Je hebt het niet opeens bloedheet en je hebt het ook niet koud. :’)

Verder viel het me op in Costes dat de kleding van goede stoffen is gemaakt. Bij Primark en H&M zie ik sneller synthetische dingen, daar zweet je je dood in. Hier was het helemaal niet zo. Allemaal kleding die zacht aanvoelden en van redelijk goede stof is gemaakt. Dat vond ik heel fijn. En tel daarbij op dat de prijzen betaalbaar zijn. Kortom: Costes staat in mijn lijstje ‘Favoriete Winkels’ nu! ❤

Until next time,
Paula.

Rode trui – 25,00 
Blauwe shirt – 22,95 

One thought on “Shopped: Costes

Geef een reactie

