paulasdiary2

Paula’s Diary #2 – September/Oktober 2014

In maart kwam de eerste versie van Paula’s Diary online, belachelijk lang geleden. Inmiddels zijn Anna en ik volop bezig met onze blog en daar horen ook nieuwe blogposts bij. Tijd voor een Paula’s Diary dus! Ik vind het leuk om mijn week vast te leggen in foto’s. Of ik het elke week doe weet ik nog niet, maar zeker vaker dan eerder dit jaar. Kijk mee hoe mijn week verliep. :’)

maandag1

Maandag zat ik al vroeg in de trein naar school (7:04 om precies te zijn!). Het was eerst nog donker toen ik in de trein zat, maar gelukkig werd het na een tijdje al wat lichter buiten.  Fijn, want in het donker naar school gaan is niet mijn favoriete deel van het najaar.

Na school ging ik eerst weer terug naar huis om daarna door te gaan naar Groningen. Ik ging namelijk naar Anna toe om daar te eten samen met nog een ander meisje uit onze klas. Ik kocht snel wat snacks voor de avond: chips, oreo’s en groene ijsthee en ging toen met de trein naar Anna.

Zondag (4)

Dit at ik trouwens met de lunch op school, salade die ik zelf had gemaakt. Heel lekker. Dat moet ik echt vaker meenemen.

10666039_977278592298531_5605528480732926119_n

Njuuum! Samen met Esther (andere klasgenoot) en Anna maakten we pizza’s die avond. Super lekker! Hoe we deze pizza’s hebben gemaakt en wat er allemaal op zit kun je zo snel mogelijk vinden op onze blog.🙂

Daarna ging ik nog Holland’s Next Top Model kijken bij Esther. Anna was er natuurlijk ook bij, en er kwam nog een jongen uit mijn klas langs. Gezelliggg. Daarna ging ik weer terug met de trein, ik kwam rond half een pas weer aan, oops.

dinsdag1

Dinsdag had ik eigenlijk geen les, vandaar dat ik een tandartsafspraak had gepland. Uiteindelijk gingen de twee uur les die ik had die dag wel door, maar daar kon ik niet bij zijn. Ik ging met mijn zusje ’s ochtends naar de tandarts. En dat was niet zo leuk. Ik had nogal wat gaatjes en een gaatje in mijn kies was zo erg dat ik beter meteen kon blijven voor het boren. Uugh.

Ik ging alleen terug omdat mijn zusje nog naar school ging en besloot Reign te kijken. De verdoving in mijn mond was echt niet fijn! Maar het moest wel even, de tandarts zei zelfs iets over dat ik bijna een wortelkanaalbehandeling moest.. nou, dat liever nooit van mijn leven!😦

’s Avonds las ik in het tweede deel van de nieuwe boekenreeks van Lauren Conrad. De serie heet The Fame Game. Heel leuk! Ik kreeg deze reeks opgestuurd van de website Hebban.nl, daar recenseer ik namelijk voor.

woensdag1

Woensdag ging ik met mijn moeder naar Utrecht. We konden onverwachts terecht bij Rob Peetoom, een hele goede kapsalon waar mijn moeder al een tijdje heen wilde gaan. Dus gingen we gezellig samen met de trein naar Utrecht! Ik was toch vrij die dag, dus dat kwam goed uit.

Eenmaal daar gingen we eerst even shoppen bij o.a. Pull and Bear, Costes en Lush. Ik kocht twee leuke dingen bij Costes, daar komt woensdag een blogpost over online. Bij Lush nam ik een bruisbal mee voor mijn zusje en voor mezelf. I❤ Lush.

woendag2

We stopten trouwens voordat we naar de kapper liepen bij het DE Cafe. Ik had ijskoffie en een heel lekker citroencakeje (aanrader als je bij een DE Cafe bent!). Toen mijn moeder haar haren had laten knippen en verven gingen we wat eten in Utrecht. We aten bij ‘Broers‘, een restaurant vlakbij het centrum. Ik vond het een heel leuk restaurant, heel sfeervol, lekker eten en normale prijzen. Ik nam de Broers Burger en die smaakte goed (helaas kon ik ‘m niet helemaal op).

Rond half zeven liepen we terug naar het station. Voor Steps vonden we allemaal modeposters. Twee meisjes namen een grote poster mee om op te hangen in hun studentenkamer, dus wij besloten ook een mee te nemen voor mijn zusje. Ze waren allemaal bij het vuilnis gezet, vandaar.😉

donderdag1

Donderdag had ik de hele dag school. We gingen vooral overleggen over ons tijdschrift dat we maken met onze redactie. Anna en ik doen trouwens de vormgeving – hoe leuk! We keken stiekem ook Mean Girls omdat we geen zin hadden om verder te werken hoor, maar dat ter zijde.😉 Verder droeg ik vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen naar school (chelseaboots). Ik vind ze heel mooi!

Na school gingen Anna en ik snel langs Starbucks. In Zwolle is namelijk een nieuwe vestiging waar we wel benieuwd naar waren. Ik nam een Pumpkin Spice Latte (njum!) en Anna een Chai Tea Latte. Daarna stapte ik in de trein naar huis toe.

donderdag (3)

En ik vergat woensdag een foto van mijn haar te maken, so: here it is! Mijn blonde haren aan de onderkant zijn er bijna helemaal af. Voor mij is dit best kort haar, dus ik moet er nog wel even aan wennen. Mijn haar krult aan de onderkant ook helemaal omdat het een stuk korter is, bij mijn lange haar zakte dat vaak uit.

vrijdag1

Vrijdag had ik ook vrij (ik heb vaak twee dagen vrij per week, maar nu dus drie vanwege de tandarts). Ik moest werken vandaag en ging op de fiets. Het was super mistig en koud.. blergh.

’s Middags was het wel weer mooi weer. Ik zag een meisje met onwijs lang haar toen ik voor de brug moest wachten, echt bizar. Dan ben ik toch maar blij dat mijn haar er af is hoor.

Vrijdagg2

Ik maakte een mooie herfstfoto van een boom toen ik voor het stoplicht moest wachten, haha. Onverwachts werd dat een super mooie foto.

Daarna ging ik met mijn moeder langs bij kennissen van haar. En ’s avonds was het alweer tijd voor Flikken Maastricht.

zaterdag1

Zaterdag begon heel erg lazy. Ik keek wat televisie en ging toen naar mijn kamer. Ik ging mijn broek even netjes maken omdat er veel pluisjes op zaten en lunchte met een bakje yoghurt (met loops en peer). Daarna maakte ik me op, ik koos een roze lipkleur van Barry M.

zaterdag2

Daarna gingen we naar Drachten. Mijn moeder en ik waren namelijk helemaal weg van de winkel Costes, daar waren we namelijk geweest in Utrecht. Sinds kort zit er een vestiging in Drachten, dus daar gingen we met mijn vader en zusje heen. Ik had een witte twix en een flesje drinken voor onderweg mee, zoals je op de foto kunt zien. In Drachten heb ik helaas niks gekocht qua kleding daar, het was verder wel een mooie winkel. Vooral de quote op de muur vond ik leuk en het shirtje wat ik paste.

Ik kocht wel een Catrice lipstick trouwens (review komt nog!). In de Kruidvat daar hebben ze namelijk een twee meter lang schap, zo cool. Dat hebben ze bij ons niet eens.

Zaterdag (2) Zaterdag (4)

Drachten heeft nog best een middelgroot centrum, dat wist ik helemaal niet. Ze hebben zelfs een Douglas, Ici Paris en een H&M. Daar stond ik van te kijken, haha.

zondag1

Zondag! Ik begon met een ontbijtje ’s ochtends en keek Spangas (ja dat kijk ik, lach maar!). Daarna ging ik mijn kamer goed schoonmaken en opruimen en toen ging ik bloggen en dingen voor school doen. En nu zit ik hier, voor mijn laptop deze blogpost te typen. Vanavond ga ik nog Heel Holland Bakt kijken, dat vind ik stiekem een heel leuk programma. Morgen heb ik weer een lange dag school en ga ik wederom weer HNTM kijken met klasgenootjes. Verder weet ik het nog niet, alleen dat ik nog een week school heb en daarna herfstvakantie. Yay!🙂❤

Tot de volgende blogpost,

Paula.

2 thoughts on “Paula’s Diary #2 – September/Oktober 2014

Geef een reactie

