AUTUMN TAG | ANNA

Gisteren lazen jullie Paula’s antwoorden op de Autumn Tag. Vandaag ben ik aan de beurt! Omdat ik de herfst graag even in het zonnetje wil zetten, wil ik een positieve draai aan de herfst geven en dit artikel een extra boost geven met mooie foto’s ter inspiratie.

#1 Wat vind je het leukste aan de herfst?
Ik vind het prachtig hoe de kleuren in de natuur met de dag veranderen. De herfst kan heel lang de warmte van de zomer vasthouden en zorgt ervoor dat iedereen zich voorbereidt op de winter (die ook heel mooi kan zijn). Ik ben een vreselijke koukleum en bij de eerste regenbui wordt ik al lichtelijk depressief, omdat ik niet wil dat de zomer over is. Ik denk dat veel mensen mij hierin herkennen, maar echt geloof me er zijn heel veel mooie dingen aan de herfst. En ik ga ze nu voor jullie opnoemen.

Wat dacht je van het kopen van die mooie, nieuwe jas? Om je lekker warm te houden? En die schoenen! Die moet je gewoon hebben toch?

En wat dacht je van al die mooie truien die je weer uit de kast kan halen of extra kan aanschaffen. Ik vul het liefst elk seizoen mijn garderobe uitgebreid aan. Dat de herfst nu is begonnen zie ik dus als een mogelijkheid om eens flink te gaan shoppen.

Ik vind het heerlijk om lekker een dagje binnen te blijven. Warme chocolademelk, thee of koffie er bij. Een mooie film en de regen die op het raam tikt. Heerlijk toch?

Al dat Sinterklaassnoepgoed! Het ligt weer in de winkels en ik word er absoluut blij van. Dat de feestdagen steeds dichterbij komen, is al een positief punt op zich.

 

Those colors!

#2 Wat is je favoriete herfst drankje?
PUMPKIN SPICE LATTE!

#3 Wat is je favoriete herfst geur(kaars)?
Cinnamon! Oh, en de geur van vers appelgebak.

#4 Welke oogschaduw/lipstick kleur draag je het liefst in de herfst?
Eerlijk gezegd draag ik nooit oogschaduw. Ik hou wel ontzettend veel van felle lipsticks. Rood doet het altijd goed, maar ook een wat donkerdere kleur tegen het bordeauxrood of paars aan vind ik mooi. Ik denk dat ik dus vooral met lipkleuren ga spelen deze herfst, mijn ogen houd ik rustig. Alhoewel oogpotloden ook erg mooi kunnen zijn. Donkergroen is een mooie aanrader voor de herfst!

#5 Wat doe je het liefst in de herfst?
Onder een deken films kijken, foto’s maken in de natuur, elke zonnestraal oppikken, heel veel appeltaart bakken, speculaasjes eten, cadeautjes voor anderen kopen en een nieuwe garderobe shoppen.

#6 Wat is je favoriete herfst outfit?
High-waisted skinny jeans, cropped sweater, enkellaarsjes en een mooie trenchcoat.

#7 Wat is je favoriete herfst snack?
Speculaas en chocoladepepernoten. En dit is geen snack, maar wel super lekker en absoluut goed voor de herfst: pompoensoep.

Ik ben uiteraard ook heel benieuwd naar jullie antwoorden! Kopieer ze voor je eigen blog, of geef antwoord in de comments onder dit bericht. Enjoy -X- 

Geef een reactie

