De Autumn-tag | Paula

Tijd voor een tag! Anna en ik werden getagd door Kim van My Storyzz om de Autumn-tag over te nemen. En nu het langzaam herfst begint te worden leek me dat heel leuk om te doen, dus bij deze: de autumn-tag door mij, Paula. :’) 

tumblr_nc7r37akZG1tjaoumo1_500

Wat vind je het leukste aan de herfst?
Ik vind heel veel dingen leuk aan de herfst, dus het is best lastig kiezen. Ik denk dat ik de natuur het mooist vind. Niet de regen die om de paar minuten opeens uit de lucht komt vallen, maar de bomen met allerlei kleuren blaadjes. Zo leuk om te zien hoe die bladeren verkleuren, in de winter weer van de bomen vallen en in de lente weer terugkomen. Heel cliche misschien, maar ik vind dat heel mooi. En verder houd ik van mijn sjaals, de hele winter lang.

Wat is je favoriete herfst drankje?
Thee is mijn all-time favorite qua warme dranken, maar een warme chocolademelk of een koffie met een heleboel slagroom mag ook niet ontbreken. Reken maar dat deze herfst ik samen met Anna op school een koffie met slagroom en caramelsaus, de ‘caramello’, ga halen, haha! (Stiekem hebben we dat ook al gedronken toen het hartstikke warm was vorige week… oops?) 😉

Wat is je favoriete herfst geur(kaars)?
Ik houd van een kaars met kaneel of een bessengeur als het najaar is. Maar gewone leuke waxinelichtjes zijn ook prima.

autunm9

Welke oogschaduw/lipstick kleur draag je het liefst in de herfst?
Ik draag meer lipstick dan oogschaduw moet ik zeggen, dus qua lipstick heb ik meerdere favorieten. Momenteel vind ik Catrice In a Rosegarden heel mooi (de review staat inmiddels online), maar donkere kleuren zoals 915 van Kiko vind ik ook prachtig. Mijn favoriet van vorig jaar, Wear Berries! van Essence (die echt bijna op is, aah!) vind ik uiteraard ook geweldig.

Qua oogschaduw doe ik weinig, maar sinds in het Sleek Storm Palette heb ben ik daar wel heel blij mee. Dat ga ik aankomende herfst/winter wel gebruiken denk ik.

Wat doe je het liefst in de herfst?
Met slecht weer blijf ik liever binnen, lekker op de bank of in bed met een boek. Love it. Inclusief warme kop thee/chocolademelk/vul maar in. Of ik verruil mijn boek voor een film. Zo lang ik binnen kan blijven als het regent of sneeuwt ben ik al blij.

Als de zon toch even schijnt vind ik lopen door het bos heel fijn. Eigenlijk ook wel als het iets kouder is hoor. Gewoon aan niets denken en even lekker lopen door de natuur.

Wat is je favoriete herfst outfit?
Oeh, een lastige. Ik houd van truien (ik heb bijvoorbeeld een perzikkleurige van Pull and Bear) en draag die regelmatig. Maar mijn nieuwe fluffy zwarte vest van H&M is ook fijn. Comfi broek, mijn nieuwe zwarte chelseaboots, een donkere lipstick: ready to go.

Naamloos

Wat is je favoriete herfst snack?
Speculaas, pepernoten, chocoladepepernoten, banaan met kaneel. Ik heb geen favoriet, ik vind echt veel te veel heel erg lekker! En vergeet de chocoladesinterklaas niet. 😉

En dit was de Autumn-tag! Je mag ‘m natuurlijk overnemen, link onze blog er dan wel even bij. Tot de volgende TAG! (Misschien doet Anna deze tag ook nog wel).

Paula

 

2 thoughts on “De Autumn-tag | Paula

Geef een reactie

