Fashion in the fall #1

Langzaam maakt de zon vandaag plaats voor flinke regenbuien. Het is alsof iemand het extra duidelijk wil maken dat de herfst vandaag echt begonnen is. Terwijl ik de laatste zonnestralen nog wil meepikken, wordt de lucht boven me steeds donkerder. Maar natuurlijk bestaat de herfst niet alleen uit regen- en stormachtig weer. Ik probeer me vooral te focussen op de huidige mode. Daarom zal ik vanaf vandaag regelmatig herfstkleding in het zonnetje zetten. Te beginnen met die heerlijk warme trui.

tumblr_nc7dljD91d1sxruggo1_500

 

tumblr_nc7r37akZG1tjaoumo1_500tumblr_nc6u10IYGl1rba0eho1_500

 

Zoals je ziet, ben ik gek op lichte pastelkleuren. Ik combineer mijn truien het liefst met een super skinny jeans, om het contrast van een wijde trui nog groter te maken. Verder vind ik het leuk om zo’n ‘lompe’ trui wat chiquer te maken. Ik draag er bijvoorbeeld een blouse onder of gebruik grote sieraden en opvallende make-up. Verder kunnen de juiste schoenen een hoop doen.

1ac1a510f1_96065507_o2 45051-Cream-Sweater mi4wsq-l-610x610-sweater-crochet-cream-girly-hipster-tumblr-sweater-tumblr-outfit-cute-outfits-cute-sweaters-oversized-sweater-skirt-floral-skirt-jewels sweaterskirt2 sweaterskirt16 sweaterskirt17 sweaterskirt18 tumblr_nc7n4kWfaQ1r8ju0co1_500 tumblr_nc7n5mSHw71ro5ugso1_500 tumblr_nc7vobByI71sfku6po1_500

 

Hoe draag jij je favoriete trui het liefst?

Source: tumblr.com

One thought on “Fashion in the fall #1

  1. Pingback: Fashion favorites 2014 | Anna | We Call It Beauty

Geef een reactie

