Review: Victoria’s Secret Bodymist

Toen ik laatst in de Etos was om een paar dingetjes te kopen liep ik ineens de bodymists van Victoria’s Secret tegen het lijf! Waaauw! Eerder hadden ze ook al een actie bij  Etos met verschillende bodymist van het Amerikaanse merk, nu dus weer. Voor 8,99 nam in de geur ‘Endless Love’ mee.

Victoria's secret (1) Victoria's secret (3)

De geur die ik koos, ‘Endless Love’, is echt een zomerse geur. Het ruikt namelijk naar ‘apple blossom’ (appelbloesem) en ‘ylangylang’ (een Aziatische bloem die heel zacht ruikt). Ook zit er nog een beetje kamille in en aloë vera. Alles samen maakt het tot een hele zachte en bloemige geur, perfect voor de zomer dus – naar zo’n geur was ik nou juist op zoek. Het doet me ook een beetje denken aan Daisy van Marc Jacobs trouwens.

Victoria's secret (5)

En kunnen we het nog even over de vormgeving van het product hebben? Wat mooi! Ik zag deze bodymists altijd al bij bloggers en was altijd een beetje jaloers, het zag er gewoon zo onwijs mooi uit. De achterkant heeft een bloemenprint en de voorkant is doorzichtig, dat vind ik het mooist aan het flesje. De gouden details en het label maken het heel chique. Oh, I love it! 🙂

Oh ja, er zit 250 ml in, hoe fijn! 🙂 Ik spray me helemaal onder deze zomer denk ik, haha.

Victoria’s Secret Bodymist -8,99, Etos (tijdelijke actie)

Tot de volgende keer,

Paula

2 thoughts on “Review: Victoria’s Secret Bodymist

  1. Jaa, deze body spray’s zijn zo lekker! Ik was vorig jaar op Schiphol, waar ze een uitgebreide winkel van Victoria’s Secrets hebben, met ook alle geuren. Ik vond vooral Love Spell erg lekker, maar ik heb me bedwongen hem te kopen 🙂 Goede review!

  2. Pingback: 12x Zomerse Favorieten | We Call It Beauty

Geef een reactie

