Manicure Monday: Inspiratie

Het is weer Manicure Monday. Tijd voor mijn wekelijkse blogpost over nagellak. Vanaf volgende week veranderd er trouwens iets, dan schrijf ik de ene week over muziek (Music Monday) en de andere week over nagellak (Manicure Monday). Nu nog even over nagels dus. Het internet staat vol nailart dus het leek me leuk om een inspiratiepost te maken. Check it out.

nailzzz

 

Bloemetjes, grappige nailart (vooral logo’s) vind ik geweldig. Dit is een selectie uit mijn favorieten! 🙂 Wie weet volgende keer nog meer inspiratie of mijn eigen nailart.

Tot de volgende keer,

Paula.

 

 

One thought on “Manicure Monday: Inspiratie

Geef een reactie

