INSPIRATIE JUNI 2014

Ongeveer een maand geleden plaatste ik een artikel over wat mij inspireerde in de maand mei. Op dat moment was het half juni, nu is het half juli. Het leek me dus de hoogste tijd om te schrijven over wat mij inspireerde in juni. Uiteraard bestaat het grootste deel uit mijn Tumblr-archief.

Juni was de maand van de laatste loodjes en stond vooral in het thema van tentamens. Ik was dus vooral op zoek naar rust, heel veel rust. Dit verklaart ook het zwart-wit in bovenstaande foto’s.

Maar ik was niet alleen op zoek naar rust, ik was ook op zoek naar de vakantie. En een bestemming hiervoor. De hele maand probeerde ik krampachtig een vakantie te boeken, zonder veel succes. Uiteindelijk gaf dit me alleen maar meer stress.

Verder ben ik de hele maand bezig geweest met mijn voeding. Dit was al te lezen in een aantal andere artikelen, ook deel ik tegenwoordig meer recepten dan voorheen. Ik maak foto’s van bijna alles wat ik eet. Bovenstaande beelden zijn van Tumblr, maar in mijn recept-artikelen kun je foto’s van mijn eigen eten vinden.

hawtvintage:

Inside the Mary Katrantzou Showroom by Paris in Four Months on Flickr.

and-other-stories:

Take a closer look at some of our new treasures.

Uiteraard mag fashion niet ontbreken. De zon is veel tevoorschijn gekomen afgelopen maand, ik draag dan ook vooral lichte, pastelkleuren. Zwart blijft terugkomen in mijn outfit, maar alleen als detail. Nooit als key-item.

Als afsluiter wil ik graag deze bloemige, zomerse foto’s met jullie delen. Ik heb trouwens geen van de foto’s zelf gemaakt. Ik laat me meestal inspireren door anderen. Natuurlijk inspireert de directe wereld om me heen, me ook. Hier maak ik echter nauwelijks foto’s van. Ik wil me liever verliezen in het moment, in plaats van dat ik overal foto’s van loop te maken. De foto zal nooit de werkelijkheid tonen, dan is het alleen maar zonde.

Liefs,

Anna.

Geef een reactie

